ფორმულა 1-ის სიახლეები ნახეთ საიტ ავტო პანორამა/ავტო მოტორზე

ფორმულა 1-ის სიახლეები ნახეთ საიტ ავტო პანორამა/ავტო მოტორზე
ფორმულა 1-ის სიახლეები ნახეთ საიტ ავტო პანორამა/ავტო მოტორზე

Wednesday, March 24, 2010

ავსტრალიის დიდი პრიზი: ერთი წრე მარკ უებერთან ერთად

One lap by Mark Webber

24 მარტი

ავსტრალიის დიდი პრიზის წინ, ”რედ ბულ რეისინგი” და მისი ავსტრალიელი პილოტი მარკ უებერი მელბურნ პარკის ერთი წრის გავლის შესახებ გვიყვებიან:

”ავსტრალიის დიდი პრიზი ჩემთვის მეგობრების მონახულების შესანიშნავი საშუალებაა. რა თქმა უნდა, ჩემთვის ეს საშინაო რბოლაა და ყოველთვის ვცდილობ თავის გამოჩენას. ტრასის სიგრძე 5.3 კილომეტრია, რბოლა 58 წრისგან შედგება, სულ კი გასავლელი 308 კილომეტრია. აქ ექვსი ჩქაროსნული მონაკვეთი, ორი ნელი მოსახვევი და გასწრებისთვის სამი იდეალური ადგილია. მაქსიმალური სიჩქარე კი 300 კმ/სთ-ს აღწევს.

მაშ ასე, ”რედ ბულის” სიმულატორის მეშვეობით, გავიაროთ მელბურნ პარკის ერთი წრე. პირველი წრე ის ადგილია, სადაც ადრე ბევრი ავარია მომხდარა. აქ ინტენსიურად ვამუხრუჭებთ, გამოსასვლელში კი სწრაფად ავჩქარდებით. ამ სეგმენტში, მაყურებელს მანქანების გარჩევის კარგი საშუალება აქვთ.

პადოკს გავცდებით და მესამე მოსახვევის წინ, მკვეთრად ვამუხრუჭებთ. აქ გასწრება შეიძლება და ამიტომ, ამ მოსახვევში ადრე არაერთი ბრძოლა გაჩაღებულა. შემდეგ სექციაში კი საჭირო რიტმის პოვნას დიდი მნიშვნელობა აქვს. აქ ბორდიურებზე გავლაც გვიწევს და თანაბრად აჩქარებასაც ვიწყებთ. ამ მოსახვევს ძალიან სწრაფი ტეხილი მოსდევს, რომელსაც თითქმის არ აქვს უსაფრთხოების ზონები.

შემდეგი მოსახვევის წინ, ძალიან ინტენსიურად დამუხრუჭება გვიწევს, მთავარი კი ისაა, რომ იქიდან შეცდომის გარეშე გამოვიდეთ. ამას მოჰყვება ჩქაროსნული მონაკვეთი, რომელიც ტბის პირას გადის. შემდეგ კი ისევ ინტენსიური დამუხრუჭება და გავდივართ მოსახვევს, რომელშიც გზის საფარი საკმაოდ დაბორცვილია. აქაც დიდი მნიშვნელობა აქვს გამოსასვლელში სწორად გავლას, რადგან აქედან უკანა სწორზე გავდივართ და იქ სასტარტო სიჩქარეს დიდი მნიშვნელობა აქვს. ამ სწორი მონაკვეთის მარჯვნივ პალმებია ჩამწკრივებული, რომლებიც სიჩქარის აღქმაში გვეხმარება. ამას მოჰყვება მარჯვენა მოსახვევი და S-ფორმის სექცია, რომელიც ყველა პილოტს მოსწონს. ვუახლოვდებით ბოლო სექციას, რომელიც ორი მარჯვენა მოსახვევით იწყება. პირველის წინ ძლიერი დამუხრუჭებაა საჭირო, რასაც აჩქარება მოჰყვება. მეორეს წინ კი უმნიშვნელო დამუხრუჭებაა საჭირო. ამ მოსახვევიდან გამოსვლისას, სიჩქარე საკმაოდ მაღალია. ეს არის ბოლოდან მესამე მოსახვევი, რომელსაც მაღალი სიჩქარით გავდივართ.

შემდეგ მარცხენა მოსახვევია, რომლიდან კარგად გამოსვლასაც ძალიან დიდი მნიშვნელობა აქვს. ამ მოსახვევში დიდი მნიშვნელობა აქვს ბორბლების გზასთან ჩაჭიდებას. მაყურებლებისთვის ეს მოსახვევიც ძალიან საინტერესოა. შემდეგ ისევ ბოლო მოსახვევი და ფინიშის ხაზი. იმედია, კარგი დრო ვაჩვენე”...

No comments:

Post a Comment