ფორმულა 1-ის სიახლეები ნახეთ საიტ ავტო პანორამა/ავტო მოტორზე

ფორმულა 1-ის სიახლეები ნახეთ საიტ ავტო პანორამა/ავტო მოტორზე
ფორმულა 1-ის სიახლეები ნახეთ საიტ ავტო პანორამა/ავტო მოტორზე

Sunday, April 4, 2010

უძნელესი რბოლა ალონსოს კარიერაში

Alonso says Malaysian race hardest of his career (Reuters)

4 აპრილი

მსოფლიოს ორგზის ჩემპიონმა, ესპანელმა ფერნანდო ალონსომ, გასულ უქმეებზე ჩატარებულ მალაიზიის დიდ პრიზს, მის კარიერაში უძნელესი რბოლა უწოდა. ალონსო აღნიშნულ რბოლას ბოლოსწინა წრეზე გამოეთიშა და უქულოდ დარჩა, რის გამოც, ჩემპოიონატის ლიდერობა თავის ბრაზილიელ თანაგუნდელ ფელიპე მასას გადაულოცა.

ალონსო მერვე ადგილისთვის ებრძოდა მსოფლიოს მოქმედ ჩემპიონ ჯენსონ ბატონს და იმ მომენტში, როდესაც თითქოს შეძლო მისი უკან მოტოვება, ყველასთვის მოულოდნელად გაჩერდა - ძრავმა ბატონის ”მაკლარენის” მიერ დატოვებულ ჰაერის გაუხშოებულ არეში საკმარისი გაგრილება ვერ მიიღო და დაიწვა. მასამ კი ფინიშის ხაზი მეშვიდემ გადაკვეთა და ახლა ალონსოს და რბოლის გამარჯვებულ სებასტიან ფეტელს 2-2 ქულას უგებს.

”მოთელვის წრეზე, ჩემს მანქანაზე გადაბმის ქურო დაზიანდა და მთელი რბოლის განმავლობაში, გადაცემის შეცვლისას, პრობლემები მქონდა. ვფიქრობ, ეს ჩემს კარიერაში ურთულესი რბოლა იყო. ყოველი მოსახვევის გავლისას, იმპროვიზება მიწევდა. ყოველივეს მიუხედავად, თითქმის ბოლომდე, ქულების ზონაში ვიყავი და თუ ასპარეზობა უქულოდ დავასრულე, ეს მხოლოდ ძრავის დაზიანების ბრალია”, - განაცხადა ალონსომ.

”თუ გადაცემათა კოლოფი, ან ძრავი უნდა დაზიანდეს, მირჩევნია, ეს მაშინ მოხდეს, როდესაც მეცხრე ადგილზე ვიქნები, ვიდრე მაშინ, როდესაც მოგების შანსი მექნება”, - დასძენს ალონსო, ვინც სეზონის პირველი რბოლა მოიგო და ჩემპიონატის ერთ-ერთი გამორჩეული ფავორიტია. ის დარწმუნებულია, რომ მალე შეძლებს ლიდერობის დაბრუნებას. ოღონდ, ამაში ხელი ტექნიკამაც უნდა შეუწყოს.

მასამ ექვსი ქულის მოპოვება შეძლო. არადა, რბოლა 21-ე ადგილიდან დაიწყო. ყოველივეს მიუხედავად, ის ამბობს, რომ ჩემპიონობისთვის ბრძოლისთვის, მას და ალონსოს უფრო გამძლე და ზოგიერთ კომპონენტში გაუმჯობესებული მანქანა სჭირდებათ.

”ეს ის რბოლაა, რომლის უქულოდ დასრულება შეიძლებოდა, თუმცა რამდენიმე ქულის აღება შევძელი და ეს მნიშვნელოვანია. აუცილებელია, რომ კვალიფიკაციაზე ასეთი ლაფსუსები აღარ მოგვივიდეს. ამასთან, მანქანაც უნდა დაიხვეწოს, რადგან ”რედ ბული” ძალიან სწრაფია და ”მაკლარენიც” ძლიერი კონკურენტია. ჩემპიონატის ლიდერობა სასიამოვნოა, მაგრამ ამ ეტაპზე, ამას არანაირი მნიშვნელობა არ აქვს. წინ 16 რბოლაა და თუ მანქანა სწრაფად არ გავაუმჯობესეთ, სხვები აუცილებლად გაგვასწრებენ და მერე დაწევა ძნელი იქნება”, - ამბობს მასა.

გაცილებით უკმაყოფილოა ”ფერარის” შეფი სტეფანო დომენიკალი: ”კმაყოფილების ვერანაირ მიზეზს ვერ ვხედავ. დღევანდელი შედეგი გუშინდელმა კვალიფიკაციამ განაპირობა. როცა რბოლას ასე შორიდან იწყებ, კარგი შედეგის მიღწევა ძალიან ძნელია. მაგრამ რაც ყველაზე მნიშვნელოვანია, ჩვენ მანქანის გამძლეობასთან დაკავშირებით პრობლემები გვაქვს და მათი სასწრაფოდ გადაჭრა მოგვიწევს, თუ ტიტულის მოპოვება გვინდა”.

No comments:

Post a Comment