ფორმულა 1-ის სიახლეები ნახეთ საიტ ავტო პანორამა/ავტო მოტორზე

ფორმულა 1-ის სიახლეები ნახეთ საიტ ავტო პანორამა/ავტო მოტორზე
ფორმულა 1-ის სიახლეები ნახეთ საიტ ავტო პანორამა/ავტო მოტორზე

Sunday, April 4, 2010

ალგერსუარის პირველი ქულები

Malaysian battle earns Alguersuari first F1 points (Reuters)

4 აპრილი

ალგერსუარი პეტროვს ასწრებს
..............................................................

”ტორო როსოს” ახალგაზრდა ესპანელი პილოტი ხაიმე ალგერსუარი მალაიზიაში, თავის კარიერაში პირველ ქულებს დაეუფლა. ჯერ იყო და, მელბურნში, მიხაელ შუმახერთან უშეღავათო პაექრობით დაგვამახსოვრა თავი, ახლა კი პირველი ორი ქულა მიითვალა და ნუ გაიკვირვებთ, თუ შემდგომ რბოლებში მეტსაც მიაღწევს.

”ძალიან ბედნიერი ვარ იმით, რომ პირველი ქულები ავიღე. არადა, არ მეგონა, თუ ასე ადრე შევძლებდი ამას. ნებისმიერ შემთხვევაში, ძალიან გახარებული ვარ და ამიერიდან, ტრასაზე უფრო თავდაჯერებული ვიქნები”, - განაცხადა 20 წლის ესპანელმა, რომელიც სეზონის დაწყებამდე ამბობდა, ჩემთვის ფორმულა 1-ის კარიერა რეალურად წელს იწყებაო.

შარშან მისი დებიუტი უნგრეთის დიდ პრიზზე შედგა, როცა 19 წლის და 125 დღის იყო. ამგვარად, ის გახდა ფ1-ის ისტორიაში, რბოლის ყველაზე ახალგაზრდა მონაწილე. მაშინ ის არც ელოდა, რომ რბოლაში გამოსვლის საშუალება მიეცემოდა. ფ1-ის მანქანა კი მხოლოდ ერთხელ ყავდა გატარებული. უფრო მეტიც, დებიუტისთვის არც ფიზიკურად ყოფილა მზად და თავადვე აღიარებს, რომ რბოლების დასრულება ძალიან უჭირდა. მაგრამ სეზონებს შორის, ბევრი რამ შეიცვალა...

”ნაბიჯ-ნაბიჯ წინ მივიწევ. ეს რბოლა ჩემთვის ძალიან ძნელი იყო, რადგან ტრასას არ ვიცნობდი. თუმცა მან სიამოვნება მომანიჭა. განსაკუთრებით კი იმ მომენტებში, როდესაც სხვებს ვებრძოდი. ჩემი აზრით, მელბურნში მიხაელთან პაექრობამ ბევრი რამ მასწავლა”, - ამბობს ალგერსუარი.

მან რბოლა მე-14 პოზიციიდან დაიწყო და წინ გზა დაძაბული ბრძოლებით გაიკაფა. გზაზე თავის შვეიცარელ თანაგუნდელ სებასტიან ბუემის (სტარტზე მე-11 იყო), ”უილიამსის” გამოცდილ ბრაზილიელ რუბენს ბარიკელოს (მე-12) და ”უილიამსისვე” ამბიციურ გერმანელ ნიკო ჰულკენბერგს (მე-10) გაასწრო და ის ორი ქულაც სრულიად დამსახურებულად მოიპოვა.

No comments:

Post a Comment