ფორმულა 1-ის ტელემაყურებელტა რიცხვი გაიზარდა
F1 TV audience increased in 2010
25 იანვარი
ფორმულა 1-ის შარშანდელი დაძაბული ჩემპიონატი ტელემაყურებელთა რაოდენობის ზრდაზეც აისახა - კომპანია ”ფორმულა ვან მენეჯმენტმა” (FOM), რომელიც დიდი ცირკის კომერციულ უფლებებს განაგებს, გამოაცხადა, რომ სეზონის განმავლობაში, ტელემაყურებელთა რაოდენობა 527 მილიონამდე გაიზარდა.
საერთო ჯამში, ტელერეპორტაჟებს 187 ქვეყანაში უყურეს და მათ მთელი სეზონის განმავლობაში, სატელევიზიო ეთერში 16 000 საათი დაეთმო. საინტერესოა ისიც, რომ მსოფლიოს 11 უდიდესი ბაზრის მქონე ქვეყნიდან, ცხრაში ფ1-ის რბოლებს რეკორდულად დიდი რაოდენობით მაყურებელი ჰყავდა.
ფორმულა 1-ის მიმომხილველები თვლიან, რომ ტელემაყურებელთა რაოდენობის ზრდა, ფ1-ის ისტორიაში ერთ-ერთმა საუკეთესო სეზონმა განაპირობა. ტიტულისთვის ბრძოლაში სამი გუნდის რამდენიმე პილოტი მონაწილეობდა და ტიტულის ბედი მხოლოდ ბოლო რბოლის ბოლო წუთებზე გადაწყდა. ამასთან, კალენდარში კორეული დიდი პრიზის დამატებამ, აზიაში ამ სპორტის პოპულარობის ზრდაც განაპირობა.
FOM-ის შეფი და ფ1-ის კომერციულ უფლებათა ფაქტობრივი ბატონ-პატრონი ბერნი ეკლსტოუნი დარწმუნებულია, რომ ახალი სეზონი კიდევ უფრო დაძაბული და საინტერესო იქნება. და შესაბამისად, ტელემაყურებელთა რაოდენობა კვლავ გაიზრდება. ამას ბევრი მიზეზი აქვს და პირველ რიგში ის, რომ კალენდარს ახალი ეტაპი - ინდოეთის დიდი პრიზი ემატება. ეს კი მოსახლეობის რაოდნბით, მსოფლიოში მეორე უდიდესი ქვეყანაა.
No comments:
Post a Comment