ფორმულა 1-ის სიახლეები ნახეთ საიტ ავტო პანორამა/ავტო მოტორზე

ფორმულა 1-ის სიახლეები ნახეთ საიტ ავტო პანორამა/ავტო მოტორზე
ფორმულა 1-ის სიახლეები ნახეთ საიტ ავტო პანორამა/ავტო მოტორზე

Tuesday, January 18, 2011

”პირელის” საბურავებს მეტი პიტ სტოპი დასჭირდება

Pirelli F1 Tires to Require Multiple Pit Stops in 2011

18 იანვარი

იმისათვის, რომ ფორმულა ერთის რბოლები უფრო საინტერესო გახდეს, იტალიური კომპანია ”პირელი” ისეთ საბურავებს დაამზადებს, რომლებიც შედარებით მალე გაცვდება და ამიტომ, რბოლებისას მეტ პიტ სტოპს მოითხოვს. იტალიურ ჟურნალ ”ავტოსპრინტის” მიერ გავრცელებული ინფორმაციით, საშუალოდ რბოლაზე, ახალი საბურავები 3-ჯერ გამოცვლას მოითხოვს.

სხვათა შორის, ჯერ კიდევ მანამ, სანამ ფორმულა 1-ის ტენდერს მოიგებდა (რომლის მიხედვითაც, ის ფ1-ის გუნდებს რეზინით 3 სეზონის განმავლობაში მოამარაგებს), ”პირელი” იქადნიდა, რომ უფრო აგრესიულ საბურავებს შეიმუშავებდა, რაც რბოლებს უფრო საინტერესოს გახდის. როგორც ჩანს, მიზანი მიღწეულია, რადგან პირველივე ტესტების შემდეგ, საბურავების გამომცდელი პილოტები აღტაცებულები დარჩნენ რეზინის თვისებებით.

უნდა ითქვას, რომ ახალი საბურავების შემუშავების პროცესში, ”პირელი” გუნდებთან ინტენსიურ კონსულტაციებს გადიოდა და მათს მოსაზრებებს მაქსიმალურად ითვალისწინებდა. ამით თავად გუნდებიც იყვნენ დაინტერესებულნი, რადგან მიღებული ინფორმაცია, მათ ახალი მანქანების საკიდარის შემუშავებისას სჭირდებათ.

”ავტოსპრინტის” მონაცემებით, მყარმა საბურავებმა დაახლოებით 30 წრეს უნდა გაუძლოს. თუ გავითვალისწინებთ, რომ ყველაზე სწრაფი ათი მანქანა სტარტზე იმ საბურავებით გავა, რომლებსაც კვალიფიკაციის დასკვნით ნაწილში გამოიყენებენ, შეიძლება ვივარაუდოთ, რომ რბოლისას მათ მინიმუმ ორჯერ მაინც მოუწევთ შესვლა.

”პირელიმ” უკვე საწვიმარი საბურავების ტესტირებაც დაიწყო, რისთვისაც აბუ დაბის იას მარინა ცირკვიტს იყენებს. ტესტეს 2009 წლის სპეციფიკაციის ”ტოიოტას” ბოლიდით, რომელიც ”პირელის” სატესტო მანქანაა, ესპანელი პედრო დე ლა რპსა ატარებს.

No comments:

Post a Comment