Pirelli F1 Tires to Require Multiple Pit Stops in 2011
18 იანვარი
სხვათა შორის, ჯერ კიდევ მანამ, სანამ ფორმულა 1-ის ტენდერს მოიგებდა (რომლის მიხედვითაც, ის ფ1-ის გუნდებს რეზინით 3 სეზონის განმავლობაში მოამარაგებს), ”პირელი” იქადნიდა, რომ უფრო აგრესიულ საბურავებს შეიმუშავებდა, რაც რბოლებს უფრო საინტერესოს გახდის. როგორც ჩანს, მიზანი მიღწეულია, რადგან პირველივე ტესტების შემდეგ, საბურავების გამომცდელი პილოტები აღტაცებულები დარჩნენ რეზინის თვისებებით.
უნდა ითქვას, რომ ახალი საბურავების შემუშავების პროცესში, ”პირელი” გუნდებთან ინტენსიურ კონსულტაციებს გადიოდა და მათს მოსაზრებებს მაქსიმალურად ითვალისწინებდა. ამით თავად გუნდებიც იყვნენ დაინტერესებულნი, რადგან მიღებული ინფორმაცია, მათ ახალი მანქანების საკიდარის შემუშავებისას სჭირდებათ.
”ავტოსპრინტის” მონაცემებით, მყარმა საბურავებმა დაახლოებით 30 წრეს უნდა გაუძლოს. თუ გავითვალისწინებთ, რომ ყველაზე სწრაფი ათი მანქანა სტარტზე იმ საბურავებით გავა, რომლებსაც კვალიფიკაციის დასკვნით ნაწილში გამოიყენებენ, შეიძლება ვივარაუდოთ, რომ რბოლისას მათ მინიმუმ ორჯერ მაინც მოუწევთ შესვლა.
No comments:
Post a Comment