ფორმულა 1-ის სიახლეები ნახეთ საიტ ავტო პანორამა/ავტო მოტორზე

ფორმულა 1-ის სიახლეები ნახეთ საიტ ავტო პანორამა/ავტო მოტორზე
ფორმულა 1-ის სიახლეები ნახეთ საიტ ავტო პანორამა/ავტო მოტორზე

Wednesday, December 29, 2010

რედ ბული” შეიძლება ”ფოლკსვაგენის” ძრავებზე გადავიდეს

Red Bull Hint at Future VW Engine F1 Deal

29 დეკემბერი

”რედ ბულ რეისინგი” ”რენოს” ძრავების გამოყენებას მანამ გააგრძელებს, სანამ ფორმულა ერთში ძრავების ახალი რეგლამენტი ამოქმედდება. 2013 წლიდან კი, როცა რეგლამენტი ისევ დაუშვებს ტურბოძრავების გამოყენებას, ავსტრიული გუნდი ფრანგულ კომპანიასთან კონტრაქტს ალბათ აღარ გააგრძელებს.

ამის მიზეზი კი შეიძლება ის გარემოება გახდეს, რომ ფ1-ით დაინტერესებას გერმანული კომპანია ”ფოლკსვაგენი” იჩენს. და თუ ევროპის უდიდესი ავტომწარმოებელი დიდი პრიზების ცირკში შესვლის გადაწყვეტილებას მიიღებს, მის ძრავებს პირველ რიგში, ”რედ ბულ რეისინგი” მიიღებს.

ორ კომპანიას შორის, ავტო სპორტში ისედაც მჭიდრო ურთიერთობაა. კერძოდ, ენერგტიკული სასმელების მწარმოებელი ავსტრიული კომპანია ”ფოლკსვაგენის” საქარხნო გუნდის სპონსორია დაკარის რალი მარათონზე, რომელზეც ორი წელია, ისინი პირველობას არავის უთმობენ. თანაც, ახლახანს ”რედ ბულის” დამაარსებელმა და მფლობელმა დიტრიხ მატეშიცმა განაცხადა, რომ მალე მისი კომპანია ”საინტერესო” პარტნიორობას ელის. ვისგან და როდის იქნება ეს ”მალე” არ დაუკონკრეტებია.

”ფორმულა 1-ში მალე საინტერესო პარტნიორობას დავიწყებთ. თუ არა, მაშინ არც ისაა გამორიცხული, რომ საკუთარ ძრავებს დავამზადებთ. ვფიქრობ, ეს აბსურდულ იდეად არ მოგეჩვენებათ”, - ამბობს მატეშიცი.

რა თქმა უნდა, საკუთარი ძრავის შექმნა და წარმოება ბევრ სირთულესთან იქნება დაკავშირებული. გუნდში უნდა ჩამოყალიბდეს ცალკე ძრავების დეპარტამენტი, სადაც გამოცდილი სპეციალისტების მიწვევა იქნება საჭირო. ყველაფერს კი იმდენად დიდი კაპიტალდაბანდება დასჭირდება, რომ სავარაუდოდ, ”რედ ბული” ამას მოერიდება და ძრავების ”ფოლკსვაგენისგან” მიღებას ამჯობინებს.

”ახლა მთავარია, რომ ყველა შემოთავაზება ღიად დავტოვოთ. ამ საქმეში მისტერ მატეშიცს დიდი გამოცდილება აქვს. ის კი ამბობს, რომ ყველაფერი შესაძლებელია”, - ამბობს ”რედ ბულ რეისინგის” შეფი ქრისტიან ჰორნერი. ამ სიტყვებში კი ყველაზე მთავარი ისაა, რომ ავსტრიული კომპანია ერთჯერად ტრიუმფს არ სჯერდება და ფ1-ში დიდი ხნით დარჩენას აპირებს.

No comments:

Post a Comment