ფორმულა 1-ის სიახლეები ნახეთ საიტ ავტო პანორამა/ავტო მოტორზე

ფორმულა 1-ის სიახლეები ნახეთ საიტ ავტო პანორამა/ავტო მოტორზე
ფორმულა 1-ის სიახლეები ნახეთ საიტ ავტო პანორამა/ავტო მოტორზე

Friday, November 20, 2009

...გაგრძელება
6. დეიმონ ჰილი და ნაიჯელ მენსელი (უილიამსი, 1994)
ისინი ერთ გუნდში ცოტა ხანს იყვნენ. პირველად საფრანგეთის დიდ პრიზზე, სეზონის მიწურულს კი სამ ეტაპზე, რომელთაგან ბოლო - ავსტრალიური რბოლა მენსელის (სურათზე) გამარჯვებით დასრულდა. ეს მისი კარიერის ბოლო, 31-3 გამარჯვებაა.

7. ჯიმ კლარკი და აინეს აირლენდი (ლოტუსი, 1960-1961)
კლარკი ამომავალი ვარსკვლავი იყო, ამ წყვილზე კი დიდ იმედებს ამყარებდნენ. აირლენდმა (სურათზე ლეგენდარულ კოლინ ჩეპმენთან ერთად), ვინც ფ1-ში ერთი სეზონით ადრე გამოჩნდა, 1961 წლის ჩემპიონატის ბოლო ეტაპზე - აშშ-ის დიდ პრიზზე, ”ლოტუსს” ფ1-ში პირველი გამარჯვება მოუპოვა. აულ კი ამ ორ სეზონში, მან და კლარკმა, ”ლოტუსის” ბოლიდებით, 14 რბოლაში მიიღეს მონაწილეობა.
8. ჯონი ჰერბერტი და ედი ირვინი (იაგუარი, 2000)
ბრიტანელებს იმედი ჰქონდათ, რომ ეს გუნდი ოდესმე ”ფერარის” სერიოზულ კონკურენციას გაუწევდა, მაგრამ წამოწყება კრახით დასრულდა. წინა სეზონში, ირვინმა და ჰერბერტმა, სხვადასხვა გუნდებში ასპარეზობისას, ხუთი რბოლა მოიგეს, მაგრამ ”იაგუარი” მათი შესაფერისი გუნდი არ აღმოჩნდა. არც მანქანა იყო სწრაფი და გუნდსაც ორგანიზება საშინლად არ უვარგოდა. ირვინმა მონაკოში კვარცხლბეკისთვის იბრძოლა, მაგრამ ეს მხოლოდ ერთჯერადი გამონაკლისი აღმოჩნდა.
9. მარტინ ბრანდლი და მარკ ბლანდელი (ბრებჰემი, 1991 და ლიჟიე, 1993)
ამ ორ გუნდში ორმა ბრიტანელმა MB-მ ორი სხვადასხვა სეზონი გაატარა. ორივე გუნდი 15 წლით ადრე, მათ გამარჯვებისთვის ბრძოლის საშუალებას მისცემდა, მაგრამ 90-იანი წლბის დასაწყისში, ეს ორივე გუნდი კრიზისში იყო. ”ბრებჰემში” მათ რამდენიმე ქულას ძლივს მოუყარეს თავი, ორი წლის შემდეგ კი ისინი ერთად ფრანგულ გუნდში აღმოჩნდნენ. ”ლიჟიეს” ბოლიდით მათ კვარცხლბეკზე ასვლა სამჯერ შეძლეს, გუნდმა კი ჩემპიონატი მეხუთეზე დაასრულა.
10. ჯენსონ ბატონი და ენტონი დევიდსონი (BAR, 2005)
ეს ბოლო შემთხვევაა, როდესაც ორი ბრიტანელი ერთ გუნდში ღმოჩნდა. მალაიზიაში, თავისუფალი პრაქტიკის შემდეგ, ტაკუმა სატოს სიცხემ აუწია და მისი ადგილი დევიდსონმა დაიკავა.
მათი ერთჯერადი თანაგუნდელობა კრახით მეორე წრეზევე დასრულდა, როცა ორივეს მანქანაზე მწყობრიდან ”ჰონდას” ძრავი გამოვიდა.

No comments:

Post a Comment