ფორმულა 1-ის სიახლეები ნახეთ საიტ ავტო პანორამა/ავტო მოტორზე

ფორმულა 1-ის სიახლეები ნახეთ საიტ ავტო პანორამა/ავტო მოტორზე
ფორმულა 1-ის სიახლეები ნახეთ საიტ ავტო პანორამა/ავტო მოტორზე

Friday, November 6, 2009

”უილიამსი” ”კოსუორტის” იმედზეა
Williams optimistic over Cosworth
6 ნოემბერი”უილიამსის” ტექნიკური დირექტორი სემ მაიკლი დარწმუნებულია, რომ ინგლისური კომპანია ”კოსუორტი” მომავალი სეზონისთვის კონკურენტუნარიან ძრავს მოამზადებს, რაც მის გუნდს კარგი შედეგების მიღწევაში დაეხმარება.
”უილიამსი” ბოლო სამ სეზონში ”ტოიოტას” ძრავებით ასპარეზობდა, მერმისიდან კი ფორმულა 1-ში დაბრუნებული ”კოსუორტის” პარტნიორი ხდება. უკვე სამი წელია, რაც ინგლისური კომპანია მსოფლიო ჩემპიონატებში აღარ მონაწილეობს, თუმცა მაიკლი მაინც იმედოვნებს, რომ გამოცდილი შტატის ყოლა ის ბაზისია, რომელიც ”კოსუორტს” მძლავრი და გამძლე ძრავების შექმნაში დაეხმარება.
”რა თქმა უნდა, სანამ ტრასაზე გავიდოდეთ, ვერ გავიგებთ, რამდენად კონკურენტუნარანი ძრავები გვაქვს. რა თქმა უნდა, ჩვენი მიზანი ყოველთვის იყო და იქნება მოწინავეთა შორის ყოფნა. ძრავების რეგლამენტის გაყინვა კი იმედს გვაძლევს, რომ მომავალ სეზონში კარგი ძრავები გვექნება. თანაბარი ძრავების პირობებში კი, აეროდინამიკის წყალობით მოგებული თითო-ოროლა მეათედი წამიც კი გამარჯვებისთვის ბრძოლის საშუალებას მოგვცემს. სწორედ ესაა იმის მიზეზი, რომ გასულ სეზონში რბოლებს ამდენი გამარჯვებული ჰყავდა”, - ამბობს მაიკლი.
”უილიამსმა” უკანასკნელად ”კოსუორტის” ძრავებით 2006 წელს იასპარეზა, რის შემდეგაც ”ტოიოტას” პარტნიორი გახდა. ახლა კი პირიქით ხდება და იაპონურ კომპანიას თავისი ფ1-ის პროგრამა რომც არ შეეჩერებინა, მაინც ასე მოხდებოდა.
ჟურნალ ”ავტოსპორტის” კითხვაზე, რამდენად გამართლებული იყო ისევ ”კოსუორტის” ძრავებზე გადასვლა, მაიკლი პასუხობს: ”ჩვენი სპორტი ძალიან სწრაფად იცვლება. ჯერ კიდევ რამდენიმე თვის წინ, აქ ავტომწარმოებლები დომინირებდნენ, ახლა კი სიტუაცია იცვლება. გამართლებული იყო, თუ არა ჩვენი ნაბიჯი? ამას მალე გავიგებთ. ისე, თუ მაშინ ”კოსუორტთან” დავრჩებოდით, საუკეთესო ეს იქნებოდა. მაგრამ ნებისმიერ შემთხვევაში, მიგვაჩნია, რომ ჩვენი გუნდისთვის საუკეთესო ვარიანტი დამოუკიდებელ კომპანიასთან ურთიერთობაა”.
მაიკლი ასევე დასძენს, რომ ახალ სეზონში მნიშვნელობა ძრავების ეკონომიურობასაც ექნება, რადგან ახალი რეგლამენტით, რბოლისას საწვავის შევსება იკრძალება. მეორე ფაქტორი ძრავის გამძლეობაა. იმ დროს, როდესაც სხვები უზარმაზარ გამოცდილებას აგროვებდნენ, ”კოსურტი” უქმად იყო და ახლა, სასწრაფოდ დაწევა მოუწევს.

No comments:

Post a Comment