ისევ ”მაკლარენის” ჰაერსადინარის შესახებ
McLaren’s F-duct
17 აპრილი
”მაკლარენის” პილოტებს რომ გუნდის ინჟინრების მოგონილი ახალი ტექნიკური ეშმაკობა - პატარა ჰაერსადინარი დიდად ეხმარება, ამაში უკვე ეჭვიც აღარავის ეპარება. ამის დასტურია თუნდაც ის ფაქტი, რომ მსგავსი სისტემების გამოყენებას თავისუფალ პრაქტიკებზე უკვე მარტო ”ზაუბერი” კი არა, ”ფერარი”, ”უილიამსი” და ”მერსედესიც” ცდილობენ. თუმცა, რბოლების დროს, მას ჯერ ისევ მხოლოდ ”მაკლარენი” იყენებს.
”რედ ბულის” შეფი ქრისტიან ჰორნერი დარდობს, რომ ძრავების უპირატესობის გარდა (ზოგიერთი სპეციალისტის მოსაზრებით, მერსედესის ძრავი რენოსაზე 30-40 ცხენის ძალით ძლიერია), ”მაკლარენს” ეს ახალი სისტემაც ეხმარება. თუმცა დღეისათვის, მოწინავე მაინც მისი გუნდია, რაც იმას ნიშნავს, რომ ”რედ ბულის” მანქანა კომპლექსური თვალსაზრისით საუკეთესოა.
რა უპირატესობას აძლევს ჰაერსადინარი ”მაკლარენის” ბოლიდებს, ამაზე სებასტიან ფეტელის ნათქვამიც მეტყველებს: ”დღეს მე თვითონ ვიხილე, თუ რა უპირატესობას აძლევს ეს სადინარი იმ მანქანებს, რომლებზეც მას იყენებენ. თავისუფალ პრაქტიკაზე ჯენსონ ბატონის უკან მომიწია რბოლამ. სწორი მონაკვეთის შუაში მან ისე იოლად ჩამომიტოვა, ჩემი მანქანა გაჩერებული მეგონა”.
ჰოდა, ნუ გაგიკვირდებათ, თუ ბარსელონაში, ესპანეთის დიდი პრიზის დროს, ძლიერი გუნდების უმეტესობაზე მსგავს ჰსერსადინარს ნახავთ.
No comments:
Post a Comment