ფორმულა 1-ის სიახლეები ნახეთ საიტ ავტო პანორამა/ავტო მოტორზე

ფორმულა 1-ის სიახლეები ნახეთ საიტ ავტო პანორამა/ავტო მოტორზე
ფორმულა 1-ის სიახლეები ნახეთ საიტ ავტო პანორამა/ავტო მოტორზე

Thursday, October 7, 2010

სუზუკას ერთი წრე სებასტიან ფეტელთან ერთად

Japanese GP

7 ოქტომბერი

სებასტიან ფეტელი იაპონიის შარშანდელ დიდ პრიზზე ასპარეზობისას

..............................

ფორმულა 1-ის მსოფლიო შემპიონატის მიმდინარე სეზონი დასასრულს მიუახლოვდა. ჯერი იაპონიის დიდ პრიზზე მიდგა, რომლის არენასაც, სუზუკას სახელით რომაა ცნობილი, ”რედ ბულ რეისინგის” გერმანელი პილოტი, სებასტიან ფეტელი გაგვაცნობს, რომელიც ამისათვის თავისი გუნდის უახლეს სიმულატორს გამოიყენებს.

”შემიძლია ვთქვა, რომ სუზუკაზე ფირმულა 1-ში საუკეთესო მოსახვევებია, აქ რბოლის შემდეგ ყოველთვის კისრის ტკივილები მაქვს, მაყურებლისგან კი ყოველთვის არნახულ მხარდაჭერას ვგრძნობთ.

ტრასის სიგრძე 5.8 კილომეტრია, სულ 53 წრე გვაქვს გასავლელი, რაც ჯამში 308 კილომეტრია. ტრასას ოთხი ჩქაროსნული მონაკვეთი, სამი ნელი მოსახვევი და გასწრებისთვის ორი ხელსაყრელი ადგილი აქვს. მაქსიმალური სიჩქარე კი 313 კმ/სთ-ს აღწევს.

კონიშუა, ანუ, კეთილი იყოს თქვენი მობრძანება. ერთად გავიაროთ სუზუკას ერთი წრე. პირველი მოსახვევი ძალიან ჩქაროსნულია. მას მე-6 საფეხურით ვუახლოვდებით, მოსახვევამდე მეოთხემდე ჩამოვდივართ და აღმართს შევუყვებით, სადაც S-მოსახვევებია გასავლელი. ჯერ მარჯვნივ, შემდეგ მარცხნივ და ისევ მარჯვნივ-მარცხნივ. ამათგან მარცხენა მოსახვევი ძალიან ჩქარია. ჩემთვის ეს ფორმულა ერთში ერთ-ერთი ყველაზე საინტერესო მოსახვევია. საერთოდ, მთელი ტრასა ერთ-ერთი საუკეთესოა. ის ძალიან რთულიცაა - საშუალო სიჩქარე ძალიან მაღალია. მოკლედ, აღმართში მოძრაობას ვაგრძელებთ...

ვუახლოვდბით მერვე მოსახვევს, კოლოფს ერთი საფეხურით დაბლა ვრთავთ. მეხუთეთი აჩქარების ადრე დაწყება შეიძლება, მაგრამ ზედმეტი არ უნდა მოგვივიდეს და გარე ბორდიურს ყურადღება უნდა მივაქციოთ. შემდეგ მეცხრე მოსახვევს გავდივართ და აჩქარებას ვიწყებთ. მალე ვუახლოვდებით ტრასის ყველაზე ნელ მონაკვეთს, სადაც მკვეთრად ვამუხრუჭებთ და პირველ საფეხურზე გადავდივართ. აქ ასფალტი საკმაოდ უსწორმასწოროა, რის გამოც, მანქანაზე კონტროლის დაკარგვა ადვილია.

აქედან გამოსვლისას, აჩქარება რაც შეიძლება, ადრე უნდა დავიწყოთ. ამასთან, მუდმივად მარჯვნივ მოხვევა გვიწევს. აქ გავლისას, სულის მოთქმის საშუალება არ გვაქვს. მერე ისევ მკვეთრი დამუხრუჭება და მე-13 და მე-14 მოსახვევები, სადაც განსაკუთრებული სიფრთხილე გვჭირდება, რადგან აქ გზის საფარს უარყოფითი დახრა აქვს და ეს მანქანის მდგრადობას აუარესებს. გრძელ სწორზე გასვლის წინ, აქსელერატორის სატერფულზე ცოტა ადრეც შეიძლება დაჭერა.

ვუახლოვდებით ყველაზე სწრაფ, 130R მოსახვევს და ისე გავდივართ, რომ რაც შეიძლება, სიჩქარე ნაკლებად დავკარგოთ. შემდეგ კი, მორიგი S-ის წინ ისევ მკვეთრად ვამუხრუჭებთ. ეს კიდევ ერთი ნელი ადგილია, სადაც გასწრება შეიძლება. მერე ისევ ადრეული აჩქარება და სტარტ/ფინიშის სწორზე გავდივართ.

ამგვარად, იაპონიის დიდი პრიზის ერთი წრე გავლილია”.

No comments:

Post a Comment