ფორმულა 1-ის სიახლეები ნახეთ საიტ ავტო პანორამა/ავტო მოტორზე

ფორმულა 1-ის სიახლეები ნახეთ საიტ ავტო პანორამა/ავტო მოტორზე
ფორმულა 1-ის სიახლეები ნახეთ საიტ ავტო პანორამა/ავტო მოტორზე

Sunday, January 31, 2010

”ბეემვე ზაუბერმა” ახალი C29 გვიჩვენა

BMW Sauber launches new C29 car

31 იანვარი

მარცხნიდან: პეტერ ზაუბერი, პედრო დე ლა როსა და კამუი კობაიაში
.................................................

მართალია, ”ბეემვე” ფორმულა ერთიდან შარშან წავიდა, მაგრამ შვეიცარულმა გუნდმა ”ზაუბერმა” თავის სახელწოდებაში გერმანული კომპანიის სახელი მაინც დატოვა და გუშინ თავისი ახალი სარბოლი ავტომობილი წარმოადგინა, რომელიც ”ფერარის” ძრავითა და გადაცემათა კოლოფითაა აღჭურვილი.

იმის მიუხედავად, რომ თეთრად შეღებილ მანქანაზე თითქმის ვერ ნახავთ სპონსორების წარწერებს, გუნდის შეფი პეტერ ზაუბერი, ვინც ბავარიელებისგან საკუთარი გუნდი უკან დაიბრუნა, აცხადებს, რომ ამ ეტაპზე, მას ფინანსური პრობლემები არ აწუხებს და იმედი გამოთქვა, რომ სეზონის დაწყებამდე, მისი გუნდის მანქანებზე რამდენიმე წარწერა და ლოგოტიპი გამოჩნდება.

”ამ სეზონში ფინანსურად გარანტირებულები ვართ, მაგრამ რა თქმა უნდა, სპონსორების მოზიდვას ვცდილობთ, რათა მომავალშიც არ შეგვექმნას პრობლემები. დარწმუნებული ვარ, ბაჰრეინში ჩვენს მანქანებზე სპონსორების წარწერებს ნახავთ. ან ეს ევროპული ეტაპებისთვის მაინც მოხდება. სამწუხაროდ, სპონსორების მოსაზიდად საკმაოდ მცირე დრო გვქონდა. ამ საკითხზე მუშაობა საშობაოდ დავიწყეთ, ამ დროს კი სპონსორების მოზიდვა ძალიან ძნელია”, - მანქანის პრეზენტაციაზე განაცხადა 66 წლის ზაუბერმა, ვინც თავისი გუნდი ფორმულა 1-ში პირველად 1993 წელს გამოიყვანა და მაშინ მისი ბიუჯეტი სულ რაღაც 30 მილიონი დოლარი იყო.

სხვათა შორის, გასული სეზონის ბოლოს, ”ბეემვე” თავისი გუნდის მიყიდვას შვეიცარულ საინვესტიციო ჯგუფ ”ქადბაკისთვის” აპირებდა, რომელსაც ახლო აღმოსავლეთელი მხარდამჭერი ჰყავდა, მაგრამ შემდეგ გარიგება ჩაიშალა და გუნდის 80 პროცენტი ზაუბერმა დაიბრუნა. ეს ის წილია, რომელიც მანვე 2005 წელს გერმანულ კომპანიას მიჰყიდა.

”ბეემვე ზაუბერმა” გასულ სეზონში მეექვსე ადგილი დაიკავა. პეტერ ზაუბერი აცხადებს, რომ მისი გუნდი იმავე ადგილისთვის იბრძოლებს. მანვე დასძინა, რომ გუნდს შარშანდელზე 40 პროცენტით შემცირებული ბიუჯეტი ექნება. ამასთან, პერსონალი 388-დან 260-მდე შემცირდა.

პეტერ ზაუბერი ამბობს, რომ პირადად ფ1-ში დიდხანს დარჩენას არ აპირებს, თუმცა მომავალ სეზონში, ის გუნდთან ერთად იქნება და ყველა რბოლას დაესწრება. შემდეგ კი გამოჩნდება, თუ რა გზას დაადგება. მან არ გამორიცხა, რომ გუნდი შეიძლება კვლავ გაყიდოს.

ახალ სეზონში, ”ბეემვე ზაუბერის” მანქანების საჭესთან ორ ახალ პილოტს - 38 წლის ესპანელ პედრო დე ლა როსას და 23 წლის იაპონელ კამუი კობაიაშის ვიხილავთ. ბევრს გაუკვირდა, რომ ზაუბერმა დე ლა როსა ისეთ პილოტს ამჯობინა, როგორიც უგუნდოდ დარჩენილი გერმანელი ნიკ ჰაიდფელდია. გუნდის შეფმა ხაზი გაუსვა, რომ ესპანელი სპონსორების მოსაზიდად არ მიუწვევია.

”პედროს ჩვენთან სპონსორი არ მოუყვანია, თუმცა იმედი მაქვს, რომ გუნდში მისი ყოფნა ესპანურ კომპანიებს დააინტერესებს. ჩვენ ცვლილება გვჭირდებოდა. ნიკი რამდენიმე სეზონის განმავლობაში, ჩვენი პილოტი იყო. ახლა კი ახალი სტარტი გვჭირდება და ჩვენი არჩევანიც ამან გამოიწვია”, - განაცხადა ზაუბერმა.

No comments:

Post a Comment