ფორმულა 1-ის სიახლეები ნახეთ საიტ ავტო პანორამა/ავტო მოტორზე

ფორმულა 1-ის სიახლეები ნახეთ საიტ ავტო პანორამა/ავტო მოტორზე
ფორმულა 1-ის სიახლეები ნახეთ საიტ ავტო პანორამა/ავტო მოტორზე

Tuesday, February 1, 2011

”უილიამსმა” ახალი FW33 ფოტოებით გაგვაცნო
Williams FW33 Presented with Interim Livery
1 თებერვალი
უკვე სამი წელია, ”უილიამსი” უარს ამბობს ახალი სარბოლი მანქანის საგანგებო პრეზენტაციაზე და მის წარსადგენად, მხოლოდ ფოტოების გამოქვეყნებას სჯერდება, რის შემდეგაც, მანქანა სატესტოდ ტრასაზე გამოჰყავს. ამჯერადაც ასე მოხდა - FW33-ის ფოტოები ინტერნეტით გავრცელდა, შემდეგ კი, გუნდის ფერებში გამოწყობილი მანქანა, ტრასაზე ბრაზილიელმა რუბენს ბარიკელომ გაიყვანა.
ახალ მანქანაზე ჯერჯერობით მხოლოდ რამდენიმე ლოგოა დატანილი, მათ შორის, ახალი სპონსორის - ვენესუელას სახელმწიფო ნავთობკომპანიისაც, რომელიც გუნდის ახალ პილოტს, ვენესუელელ პასტორ მალდონადოს აფინნსებს. ამასთან, ინგლისურ რამდენიმე კომპანიასთან მოლაპარაკება ჯერაც არ დაუსრულებია.
შეიძლება ითქვას, რომ FW33 სხვა გუნდების მანქანებთან შედარებით, უფრო აგრესიული გარეგნობით გამოირჩევა, რაც ბარიკელოს ძალიან მოსწონს. მის აგრესიულობას უპირველესად ზევით აწეული ცხვირი განაპირობებს, რომლის ზედა სიბრტყეც რადიატორების ზედა სიბრტყეში გადადის. ამასთან ეს სიბრტყე უკანა მხარეს დაქანებულია და ძირამდეც კი დადის. რა თქმა უნდა, შეცვლილია უკანა ანტი ფრთის კონფიგურაცია - ახალი რეგლამენტი რბოლის დროს მის რეგულირების საშუალებას იძლევა...
უნდა ითქვას, რომ ამ მანქანის აეროდინამიკურ მილში ტესტირება ორი თვის წინ დაიწყო, მის მექანიკური კვანძებზე კი გუნდის ინჟინრები უკვე ერთი წელია, მუშაობენ. გასული სეზონის მსვლელობისას დადგინდა მანქანის კვანძების შეთანწყობის სქემა, ახალი გადაცემათა კოლოფების სტენდზე ტესტირება კი გუნდმა სექტემბერში დაიწყო. დაკიდევ, უკანა საკიდარი იმ პრინციპით მუშაობს, როგორითაც ”რედ ბულის” შესაბამისი კვანძი. მისი სქემა საწევარების გამოყენებას ითვალისწინებს და არა მბიძგველებისა. ასეთი მექანიზმის გამოყენება პირველმა ”რედ ბულის” ტექნიკურმა დირექტორმა ედრიან ნიუიმ გარისკა, რამას მას უკეთესი აეროდინამიკური ფორმების შემუშავების საშუალება მისცა.
დაკიდევ, ”უილიამსმა” ახალი სისტემა კერს-ი შეიმუშავა, რომელიც ენერგიას მქნევარაში კი არა, აკუმულატორში აგროვებს. ამასთან, სისტემა საწვავის ავზის ქვეშ განლაგდა, რაც გუნდის ტექნიკურ დირექტორ სემ მაიკლის აზრით, ყველაზე ოპტიმალური ადგილია. კერს-ისვე გამო, მანქანა დაგრძელებულიცაა, თუმცა მაიკლი თვლის, რომ თუ ამ სისტემის გამოყენების შემდეგაც, მანქანის წონა ლიმიტში ეტევა, მაშინ წრეზე საშუალოდ 0.3 წამის მოგება შეიძლება...

No comments:

Post a Comment