ფორმულა 1-ის სიახლეები ნახეთ საიტ ავტო პანორამა/ავტო მოტორზე

ფორმულა 1-ის სიახლეები ნახეთ საიტ ავტო პანორამა/ავტო მოტორზე
ფორმულა 1-ის სიახლეები ნახეთ საიტ ავტო პანორამა/ავტო მოტორზე

Tuesday, February 8, 2011

„ფორს ინდია“ მეხუთე ადგილს უმიზნებს

Force India targets fifth with new car

8 თებერვალი

კიდევ ერთი გუნდი, რომელმაც თავისი ახალი მანქანა ხერესის ტესტების წინ გამოამზეურა, „ფორს ინდიაა“, რომელიც იმედოვნებს, რომ ახალ სეზონში, მის პილოტებს ხშირად ვიხილავთ კვარცხლბეკზე, გუნდი კი ჩემპიონატს მეხუთე ადგილზე დაასრულებს.

VJM04 - ასე ჰქვია ინდური გუნდის ახალ მანქანას, რომლის პრეზენტაციაც ინტერნეტით, ონლაინ რეჟიმში ჩატარდა. პრეზენტაციის დროს, „ფორს ინდიას“ მთავარმა აღმასრულებელმა ოტმარ შაფნაუერმა განაცხადა, რომ მის გუნდს, ახალ სეზონში ამბიციური მიზნები ექნება.

„გასულ სეზონში, ჩვენ მეშვიდე ადგილი დავიკავეთ, სეზონის მსვლელობისას კი ხშირად ვიყავით მეექვსეზე. ჩვენ ყოველთვის ვცდილობთ შედეგების გაუმჯობესებას და გამონაკლისი არც ახალი სეზონი იქნება, რომლის უფრო მაღალ საფეხურზე დასრულების იმედიც გვაქვს. უფრო კონკრეტულად კი, ჩვენი მიზანი მეხუთე ადგილია და მას რომ მივაღწიოთ, დასაწყისიდანვე უნდა შევუდგეთ ქულების დაგროვებას. ამისათვის კი მუდმივი განვითარებაა საჭირო. და თუ ყველაფერი კარგად იქნა, კვარცხლბეკზე ჩვენი პილოტების ასვლასაც არ გამოვრიცხავთ“, - ამბობს შაფნაუერი.

მეხუთე ადგილი მიღწევად მიზნად მიაჩნია გუნდის გერმანელ პილოტ ადრიან სუტილს, რომელიც ინდურ გუნდში მეხუთე სეზონს გაატარებს. ის დარწმუნებულია, რომ სეზონის დასაწყისში, ქულებისთვის ბრძოლას შეძლებს და ამბობს, რომ მთავარია, გუნდმა განვითარება გააგრძელოს და ტემპი სეზონის ბოლომდე შეინარჩუნოს.

ახალი სეზონისთვის უკეთე მოსამზადებლად, „ფორს ინდიამ“ აეროდინამიკოსების პერსონალი გაზარდა. თუმცა, ორი გამოცდილი სპეციალისტიც (ჯეიმს კეი და მარკ სმიტი) დაკარგა, რომლებიც სხვა გუნდებმა გადაიბირეს.

ახალ სეზონში, სუტილს თანაგუნდელად ბრიტანელი პოლ დი რესტა ეყოლება, ვისთვისაც ეს სადებიუტო სეზონი იქნება. მაგრამ რამდენადაც, დი რესტა ევროპულ ფორმულა 3-სა გერმანულ ტურიზმის კლასში (DTM) უკვე იყო ჩემპიონი, მისგან მაინც ყველა კარგ შედეგებს ელის...

VJM04-ს არ აქვს სხვებივით მკვეთრად მაღლა აწეული ცხვირი, თუმცა ზოგიერთი თავისებურებით მაინც გამოირჩევა. ყველაზე მეტად, ეს უსაფრთხოების რკალს ეხება, რომელმაც ვერტიკალური სიბრტყის ფორმა მიიღო და ძრავის ჰაერის ამღებს შუაზე ჰყოფს. ეს ელემენტი ცენტრალური სტაბილიზატორის მოვალეობას ასრულებს და გუნდის ტექნიკურ დირექტორ ენდი გრინის თქმით, ჰაერის მოწესრიგებული ნაკადის შექმნას უწყობს ხელს. გრინი დასძენს, რომ „ფორს ინდიამ“ კიდევ არაერთი სიახლე დანერგა, რომლებსაც მანქანის კორპუსი ფარავს.

დაკიდევ: ახალი მანქანა ისევ „მერსედესის“ ძრავითაა აღჭურვილი, რომელთანაც „მაკლარენის“ წარმოების 7-საფეხურიანი ნახევრად ავტომატური კოლოფია შეწყვილებული. ამასთან, ინდური გუნდი სამქიმიანებისავე წარმოების სისტემა კერს-ს გამოიყენებს.

No comments:

Post a Comment