ფორმულა 1-ის სიახლეები ნახეთ საიტ ავტო პანორამა/ავტო მოტორზე

ფორმულა 1-ის სიახლეები ნახეთ საიტ ავტო პანორამა/ავტო მოტორზე
ფორმულა 1-ის სიახლეები ნახეთ საიტ ავტო პანორამა/ავტო მოტორზე

Sunday, February 13, 2011

ჰივონენმა ჩემპიონატი გამარჯვებით დაიწყო

Hirvonen holds off Ostberg to win in Sweden

13 თებერვალი

მიკო ჰირვონენი და მისი თანა-პილოტი იარმო ლეჰტინენი გამარჯვებას ზეიმობენ

..............................

ფინელი მიკო ჰირვონენის გამარჯვებით დაიწყო რალის მსოფლიო ჩემპიონატი, რომლის პირველ ეტაპსაც შვედეთის თოვლიანმა გზებმა უმასპინძლა. ჰირვონენთან ერთად, ახალი სეზონი ტრიუმფით დაიწყო „ფორდმა“ რომლის „ფიესტათი“ მოასპარეზე სამმა ეკიპაჟმაც კვარცხლბეკის სამივე საფეხური დაიკავა. ჰირვონენმა დაძაბულ პაექრობაში აჯობა ნორვეგიელ მადს ოსტბერგს, რომელიც გამარჯვებულს სულ რაღაც 6.5 წამით ჩამორჩა.

„ბოლო სპეცმონაკვეთის წინ ძალიან ვნერვიულობდი, მაგრამ ყველაფერი კარგად დასრულდა. სეზონი შესანიშნავად დავიწყეთ - ახალი მანქანით, პირველსავე ეტაპზე შევძელით გამარჯვება. ეს მანქანა მართლა ძალიან სწრაფია და ოპტიმიზმის რეალურ საფუძველს მაძლევს“, - განაცხადა ჰირვონენმა, რომელმაც კარლსტადის რბოლა ზედიზედ მეორედ მოიგო. ფინელი პილოტისთვის, ეს მსოფლიო ჩემპიონატებზე მოპოვებული მე-13 გამარჯვებაა.

რაც შეეხება ოსტბერგს, ის კვარცხლბეკზე პირველად ავიდა, მესამე ადგილი კი ჰირვონენის თანამემამულემ და თანაგუნდელმა, იარი-მატი ლატვალამ დაიკავა. მხოლოდ ამის შემდეგ არიან „სიტროენის“ ეკიპაჟები, რომელთა შორისაც ყველაზე სწრაფი ფრანგი სებასტიან ოჟიე გამოდგა. ამან პირველივე სუპერ სპეცმონაკვეთი მოიგო, თუმცა მოპოვებული უპირატესობის შენარჩუნება ვერ შეძლო. თუმცა, სუპერ სპეცმონაკვეთის მოგებისთვის, სამი ქულა მაინც მოიპოვა.

სხვათა შორის, ბოლოსწინა სპეცმონაკვეთზე, ოჟიე თოვლის გროვას შეეჯახა, რამაც მისი მანქანის საჰაერო ფილტრი თოვლით გაჭედა. ამან ოჟიეს დრო დააკარგვინა, რის გამოც, მან მეხუთეზე გადაინაცვლა. თუმცა ფორტუნამ „თავისი“ მეოთხე ადგილი მაინც დააბრუნებინა. საქმე ისაა, რომ პარასკევს, სპეცმონაკვეთებს შორის მოძრაობისას, სიჩქარის გადაჭარბების გამო, პოლიციამ ნორვეგიელი პეტერ სოლბერგი დააჯარიმა. მაგრამ მართვის ლიცენზია მხოლოდ ორი დღის შემდეგ შეუჩერეს. ამიტომ, ბოლო სპეცმონაკვეთზე საჭეს მისი თანა-პილოტი (ნავიგატორი) კრის პატერსონი მიუჯდა, რომელმაც მეოთხე ადგილის შენარჩუნება ვერ შეძლო. ნაფინიშევს პატერსონმა აღიარა, რომ სარბოლი ავტომობილის საჭეს რბოლაში პირველად მიუჯდა და გასაკვირი არაა, რომ ბევრი დრო დაკარგა.

რბოლა მხოლოდ მეექვსე ადგილზე დაასრულა მსოფლიოს შვიდგზის ჩემპიონმა, ფრანგმა სებასტიან ლოებმა, რომელმაც სუპერ სპეცმონაკვეთზე მეორე შედეგი აჩვენა და ამით ორი ბონუს ქულა დაიმსახურა, თუმცა ამის შემდეგ, რამდენჯერმე ბორბალი დაუზიანა, რამაც ბევრი დრო დააკარგვინა. მერვე ადგილს დასჯერდა ფორმულა 1-ში მსოფლიოს 2007 წლის ჩემპიონი, ფინელი კიმი რაიკონენი.

მსოფლიო ჩემპიონატის მეორე ეტაპი 3-6 მარტს, მექსიკაში ჩატარდება.

შვედეთის რალის შედეგები

1. მიკო ჰირვონენი (ფინეთი, ფორდ აბუ დაბი WRT) 3:23:56.600

2. მადს ოსტბერგი (ნორვეგია, M-სპორტ ფორდი) +00:06.500

3. იარი-მატი ლატვალა (ფინეთი, ფორდ აბუ დაბი) 00:34.000

4. სებასტიან ოჟიე (საფრანგეთი, სიტროენ ტოტალ WRT) 00:47.700

5. პეტერ სოლბერგი (ნორვეგია, სიტროენ სოლბერგ ტიმ) 01:31.200

6. სებასტიან ლოები (საფრანგეთი, სიტროენ ტოტალ WRT) 02:30.300

7. პერ-გუნარ ანდერსონი (შვედეთი, ფორდ ანდერსონი) 06:22.000

8. კიმი რაიკონენი (ფინეთი, სიტროენ აის1 რეისინგ) 07:02.300

9. მეტიუ უილსონი (ბრიტანეთი, M-სპორტ ფორდი) 10:11.500

10. ხალიდ ალ ყასიმი (ემირატები, ფორდ ტიმ აბუ დაბი) 10:31.100

პილოტთა კლასიფიკაცია

1. მიკო ჰირვონენი - 25 ქულა; 2. მადს ოსტბერგი - 18; 3. იარი-მატი ლატვალა - 16; 4. სებასტიან ოჟიე - 15; 5. პეტერ სოლბერგი - 10; 6. სებასტიან ლოები - 10; 7. პერ-გუნარ ანდერსონი - 6; 8. კიმი რაიკონენი - 4; 9. მეტიუ უილსონი - 2; 10. ხალიდ ალ ყასიმი - 1

კონსტრუქტორთა პირველობა

1. ფორდ აბუ დაბი WRT - 40 ქულა; 2. სიტროენ ტოტალ WRT - 22; 3. M-სპორტ შტობარტ ფორდ WRT - 18; 4. აის1 რეისინგი - 8; 5. ფორდ ტიმ აბუ დაბი - 6; 6. ფერმ პაუერტულზ WRT - 4; 7. მონსტერ WRT - 2

No comments:

Post a Comment