ვალენსიას ერთი წრე მარკ უებერთან ერთად
Red Bull Racing
24 ივნისი
მოახლოვდა ევროპის დიდი პრიზის დრო, რომელსაც კვლავაც ესპანეთის ქალაქ ვალენსიას გემთმისადგომის მახლობლად არსებული საქალაქო ტრასა უმასპინძლებს. და, როგორც ყოველთვის, ამჯერადაც მასზე მეგზურობას ”რედ ბულ რეისინგის” ავსტრალიელი პილოტი, მარკ უებერი გაგვიწევს.
მარკ უებერი: ”ვალენსიაზე როცა ვფიქრობ, ყოველთვის კარგი ამინდი და აქაური სასიამოვნო გარემო მახსენდება, თავისი მაყურებლით. მოკლედ, რბოლა ყოველთვის შესანიშნავ ატმოსფეროში ტარდება. ტრასის სიგრძე 5.4 კილომეტრია, სულ 57 წრეს გავდივართ, რაც 308 კილომეტრს შეადგენს. აქ 5 ჩქაროსნული მონაკვეთი, 6 ნელი მოსახვევი და გასწრებისთვის ორი კარგი ადგილია. მაქსიმალური სიჩქარე კი 306 კმ/სთ-ს აღწევს.
პირველ მოსახვევს სრული გაზით გავდივართ, მერე კი, პირველი ესის წინ ინტენსიურად ვამუხრუჭებთ. დამთავრდება თუ არა შენელება, მანქანა სწორი კურსით უნდა მივმართოთ, რათა მესამე მოსახვევისთვის სწორ ტრაექტორიაზე ვიყოთ. შემდეგ კი, მოსახვევიდან გამოსასვლელში, აჩქარების დროც დგება. თან კედელიც ძალიან ახლოსაა...
ძალიან სწრაფად ვუახლოვდებით შემდეგ ესს, სადაც საჭიროა ბორფიურების გამოყენება. ეს ძალიან რთული მონაკვეთია და იქიდან დწორი ტრაექტორიით გამოსვლას დიდი მნიშვნელობა აქვს. ახლოვდება ხიდი, რომლის წინაც ვიწრო მოსახვევია. ხიდზე შეიძლემა მანქანის ძირი გზასაც კი გაეხახუნოს. შემდეგ კიდევ ერთი ვიწრო მოსახვევია, რომელსაც უკანა სწორზე გავყავართ. ეს გრძელი სწორია და ამიტომ, მასზე ძალიან მაღალ სიჩქარეს ვავითარებთ.
სწორის ბოლოს ძალიან ვიწრო მარჯვენა მოსახვევია, რომელსაც იქვე მარცხენა მოსდევს, მის შემდეგ კი უფრო განიერი მარჯვენა მოსახვევი მოდის. აქედან გამოსვლისას, კედელთან ძალიან ახლოს გავდიართ. შემდეგ სწორზე ბევრი მცირე ტეხილია. ასე რომ, დიდი ყურადღებაა საჭირო და მზად უნდა ვიყოთ სიურპრიზისთვის, როგორიც შეიძლება ნელი, ან გაჩერებული მანქანა იყოს. სწორის ბოლოს ისევ ინტენსიურად ვამუხრუჭებთ და ვიწრო მარჯვენა მოსახვევში შევდივართ. აქ დიდი მნიშვნელობა აქვს სწორ ტრაექტორიაზე ყოფნას. ამის შემდეგ ბოლო, ძალიან სწრაფი სექტორი იწყება.
აქ კი ძალიან ზუსტი პილოტირებაა საჭირო, რადგან ეს ტრასის ძალიან რთული მონაკვეთია, თუმცა, ბოლო მოსახვევის წინ, ოდნავ მოდუნების საშუალებაც გვექნება. ბოლო მოსახვევიც სკმაოდ რთულია და იქ ხშირია შეცდომები. ეს კი იმის გამო ხდება, რომ დამუხრუჭების პარალელურად, მოხვევაც გვიწევს. აქედან კი სტარტ/ფინიშის სწორზე გავდივართ. სულ ეს არის...
No comments:
Post a Comment