FIA ავსტრალიისთვის უკანა ფრთის გამოყენების ზონას აფართოებს
FIA Confirms Extended Wing Overtaking Zone for
24 მარტი
მას შემდეგ, რაც რბოლებში უკანა ფრთის რეგულირება დაუშვა, საერთაშორისო საავტომობილო ფედერაციამ (FIA) გამოაცხადა ამ წესის განმარტება, რომელიც ფრთის გამოყენებას ზღუდავს. კერძოდ, ამ ფრთის გააქტიურება მხოლოდ 600 მეტრის მანძილზეა დასაშვები. ამასთან, თუ მდევარი წინ მიმავალს წამზე მეტით არ ჩამორჩება, ფრთის გააქტიურება და მისი დახმარებით გასწრების მცდელობა მხოლოდ ამ შემთხვევაში შეუძლია.
მაგრამ არის ტრასები, სადაც სწორი მონაკვეთები იმდენად მოკლეა, რომ იქ 600-მეტრიანი ზონის შეზღუდვა შეუძლებელია. ამ შემთხვევისთვის, FIA აღნიშნული წესის სპეციალურ დამატებებს შეიმუშავებს. ასეთ ტრასებს შორის, მელბურნის ალბერტ პარკიც აღმოჩნდა.
ავსტრალიაში პილოტებს უკანა ფრთის გააქტიურების მუფლება ბოლო, მე-16 მოსახვევის წინ ექნებათ. ეს ნიშნავს, რომ პილოტს, რომელიც გასწრებას აპირებს, ფრთის გააქტიურების უფლება მაშინვე ექნება, როგორც კი სტარტ-ფინიშის სწორზე გავა. ამგვარად, გასწრების ზონა 867 მეტრამდე გაიზარდა. ის იქ მთავრდება, სადაც პილოტები პირველი მოსახვევის წინ, მუხრუჭების გამოყენებას იწყებენ (დამუხრუჭებისას, ფრთა დეაქტივირებული უნდა იყოს). დაკიდევ, გასწრების ზონის დასაწყისი და დასასრული, სპეციალური ფერადი ხაზებით აღინიშნება.
No comments:
Post a Comment