Ecclestone against eco-friendly engines
17 მარტი
„ტურბინიანი ოთხცილინდრიანი ძრავების სასტიკი წინააღმდეგი ვარ. ჩვენ ეს არაფრად გვჭირდება. და თუ ასეთ ძრავებზე გადასვლა, ვინმესთვის ასე მნიშვნელოვანია, მაშინ აჯობებს, ისინი ძარიანი ავტომობილების სარბოლ სერიებში დანერგონ. მთელი ეს ტურბო კამპანია ელემენტარული პი-არ აქციაა, რასაც ფორმულა 1-ის სამყაროსთან საერთო არაფერი აქვს. ეს ცვლილებელი ჩვენ ძალიან ძვირად დაგვიჯდება. დარწმუნებული ვარ, რბოლებზე დასწრება ძალიან მოიკლებს და ვშიშობ, ტელეაუდიტორიაც არ დავკარგოთ“, - ამბობს ეკლსტოუნი.
ფ1-ის კომერციულ უფლებათა ბატონ-პატრონი აღიარებს, რომ ამ საკითხზე, დიდ წინააღმდეგობაშია საერთაშორისო საავტომობილო ფედერაციის პრეზიდენტ ჟან ტოდტთან, ვინც ძრავების ახალი (ტურბო) რეგლამენტის ერთ-ერთი მთავარი პროპაგანდისტი და ინიციატორია.
„ის (ტოდტი) არც პრომოუტერია და არც ფორმულა 1-ის კომერციულ უფლებებს ჰყიდის. ამ საკითხში ჩვენ მოწინააღმდეგეები ვართ. არ მესმის, რა საჭირო იყო ტურბო რეგლამენტის მიღება. თუ ამის მიზეზი ეკოლოგიაზე ზრუნვა და ფ1-სთვის მწვანე იმიჯის შექმნის მცდელობაა, ესეც არაა საკმარისი მოტივი. ჩვენ სდავალდებულო გავხადეთ სისტემა კერს-ი, რაც უკვე იმის თქმის საბაბს გვაძლევს, რომ ფორმულა 1 მწვანე სპორტია“, - დასძენს ბერნი.
კიდევ ერთი მიზეზი, რომლის გამოც, ეკლსტოუნს ტურბო ძრავები არ მოსწონს, ასეთი აგრეგატების შედარებით დაბალი ხმაურიანობაა. ბერნი ირწმუნება, რომ რბოლებში ერთ-ერთი ყველაზე შთამბეჭდავი რამ, რაც მაყურებელს იზიდავს, ხმაურიანი ძრავებია, რაც ტურბორეგლამენტის გამო, დაიკარგება:
No comments:
Post a Comment