ფორმულა 1-ის სიახლეები ნახეთ საიტ ავტო პანორამა/ავტო მოტორზე

ფორმულა 1-ის სიახლეები ნახეთ საიტ ავტო პანორამა/ავტო მოტორზე
ფორმულა 1-ის სიახლეები ნახეთ საიტ ავტო პანორამა/ავტო მოტორზე

Wednesday, May 26, 2010

დი მონტეძემოლო ისევ მესამე მანქანაზე ოცნებობს

Ferrari keen to link with American team

26 მაისი

”ფერარის” პრეზიდენტი ლუკა კორდერო დი მონტეძემოლო (სურათზე) კვლავაც ოცნებობს ფორმულა 1-ის მსოფლიო ჩემპიონატის მონაწილე გუნდებისთვის მესამე მანქანის გამოყვანის უფლებაზე და მზადაა, ამ ოცნების ასასრულებლად, ამერიკულ გუნდთან ითანამშრომლოს.

მართალია, ფორმულა 1-ში ამერიკული გუნდი ჯერჯერობით არ არსებობს, თუმცა არსებობს ყველა პირობა იმისათვის, რომ ასეთი მომავალ სეზონში ვიხილოთ. ყოველ შემთხვევაში, ამას პოპულარულ საინტერნეტო გვერდ ”იუთუბის” თანამფლობელი ჩად ჰარლი ცდილობს და მიუხედავად იმისა, რომ ამ სეზონში ამერიკული გუნდის (US F1) გამოყვანა ვერ შეძლო (არადა, ამის ოფიციალური უფლება ჰქონდა), თავისი იდეის ხორცშესასხმელად გზას კვლავაც ეძებს.

ამ ფაქტორის თავის სასარგებლოდ გამოყენებას კი დი მონტეძემოლო ცდილობს, რომელიც თანახმაა, ამერიკულ გუნდს, ”ფერარის” წარმოების, სრულად ეკიპირებული ბოლიდები მიაწოდოს. ”მე ვოცნებობ იმ დროზე, როდესაც რბოლებზე მესამე ”ფერარის” ამერიკული დროშის ფერებში გაწყობილს ვიხილავთ”, - ამბობს დი მონტეძემოლო.

სხვათა შორის, ჯერ კიდევ სეზონის დაწყებამდე, როდესაც ჯერაც არსებობდა იმის შანსი, რომ US F1-ს ჩემპიონატში მონაწილეობა მიეღო, ჰარლის მრჩეველი და საქმიანი პარტნიორი პერის მულინსი მარანელოში ჩავიდა და იტალიური გუნდის შეფ სტეფანო დომენიკალისთან მოლაპარაკება გამართა. ოღონდ, საუბარი შეეხებოდა არა იმას, რომ ამერიკულ გუნდს იტალიური მანქანები დაუყოვნებლივ მიეღო (ამას მოქმედი რეგლამენტი კრძალავს), არამედ იმას, რომ ორ მხარეს შორის სამომავლო მჭიდრო თანამშრომლობისთვის ჩაეყარათ საფუძველი.

”მე რომ სტეფანოს შევხვდი, რა თქმა უნდა, მაშინ ”ფერარის” მაშინ ჩვენთვის მანქანების მოწოდება არ შეეძლო. მაგრამ ისინი, რეგლამენტის ფარგლებში, ყოველნაირ დახმარებას შეგვპირდნენ. ჩვენ ”კოსუორტთან” გვქონდა კონტრაქტი, მაგრამ მიუხედავად ამისა, ისინი (ფერარის გულისხმობს) ჩვენთან მჭიდრო თანამშრომლობისთვის მზად არიან, რადგან ამერიკულ ბაზარს მათთვის დიდი მნიშვნლობა აქვს”, - ბრიტანულ გამოცემა ავტოსპორტთან” საუბრისას განცხადა მულინსმა, ვინც აღიარებს, რომ ჰარლის აღარ სურს გუნდის სუფთა ფურცლიდან ჩამოყალიბება და რომელიმე არსებული საჯინიბოს გამოსყიდვას ეცდება.

რაც შეეხება დი მონტეძემოლოს, ის დიდი პრიზების ჩატარების ორდღიანი ფორმატის მომხრეა და ამბობს, რომ აუცილებელია, რომ გუნდებს რბოლებს შორის თავიანთი მანქანების ტესტების უფლება დაუბრუნდეთ.

No comments:

Post a Comment