ფორმულა 1-ის სიახლეები ნახეთ საიტ ავტო პანორამა/ავტო მოტორზე

ფორმულა 1-ის სიახლეები ნახეთ საიტ ავტო პანორამა/ავტო მოტორზე
ფორმულა 1-ის სიახლეები ნახეთ საიტ ავტო პანორამა/ავტო მოტორზე

Wednesday, April 20, 2011

„ფერარი“ პრობლემების სწრაფ მოგვარებას არ ელის

Ferrari sees no quick fix for car woes

20 აპრილი

„ფერარი“ აღიარებს, რომ თავისი მანქანის აეროდინამიკური პრობლემების სწარაფ მოგვარებას არ მოელის. უფრო მეტიც, მარანელოელები ამბობენ, რომ ჯერ თავიანთი მანქანის არაკონკურენტუნარიანობასთან დაკავშირებით, არანაირი პასუხები არ აქვთ. და ბუნებრივია, არც ის იციან, თუ სად ეძებონ რთული სიტუაციიდან გამოსავალი.

იტალიური გუნდის ინჟინრებს უკვირთ, რომ სეზონის დაწყებამდე, მათ მიერ შემუშავებული ზოგიერთი აეროდინამიკური დეტალი არ მუშაობს. არადა, აეროდინამიკურ მილში ჩატარებული ტესტები აჩვენებდა, რომ მათ მანქანის გზის საფართან ჩაჭიდება უნდა გაეუმჯობესებინათ. ახლა გუნდი სწორედ ამ საკითხითაა დაკავებული და სანამ პრობლემის არსს გაარკვევს, არანაირი სიახლის შემუშავება არ იგეგმება. ეს კი ნიშნავს, რომ „ფერარი“ საკუთარი მანქანის სრულყოფის გრაფიკს ჩამორჩება.

კითხვაზე, რა არის იმის მიზეზი, რომ აეროდინამიკური მილისა და სატრეკო ტესტების შედეგებს შორის ასეთი სხვაობაა, საჯინიბოს შეფი სტეფანო დომენიკალი პასუხობს: „ამ ეტაპზე, სწორედ ესაა ჩვენთვის ყველაზე მნიშვნელოვანი საკითხი. მანქანა ჯერ იმ დონეზე არაა, ჩვენ რომ ვისურვებდით. მე პრაგმატული ადამიანი ვარ და ვიცი, რომ ჩვენს ინჟინრებს დიდი სამუშაოს ჩატარება მოუწევთ, მაგრამ პრობლემა სწრაფად მოგვარებადი არაა. თურქეთში სასწაულს არ ველი, რადგან ვიცი, რომ ასეთ მოკლე ვადაში, საქმეს ვერ გამოვასწორებთ“.

„ფერარის“ ბოლიდი განსაკუთრებით სუსტად კვალიფიკაციების დროს მუშაობს. დომენიკალი თვლის, რომ მანქანის საკვალიფიკაცის შესაძლებლობები მიუღებელია. რბოლაში ის შედარებით უკეთესია, თუმცა, „რედ ბულთან“ და „მაკლარენთან“ მიახლოებასაც ვერ ახერხებს. ეს ჩინეთშიც გამოჩნდა, სადაც ფელიპე მასას (ფოტოზე) კვარცხლბეკისთვის ბრძოლის შანსი მიეცა, თუმცა რბოლის მიწურულს, საბურავების გამო, ეს შანსი ხელიდან გაუშვა.

ჩინეთში თავისი გუნდის გამოსვლით, დომენიკალი უკმაყოფილოა: „რა თქმა უნდა, ჩვენ ამ რბოლის შედეგით გაწბილებული ვართ, სხვაგვარად ვერ ვიტყვით. მაგრამ რბოლა გაანალიზებას მოითხოვს. ბევრი თვლის, რომ ორ პიტსტოპიანი სტრატეგია შეცდომა იყო. მგრამ შეხედეთ პირველი ექვსი მანქანის შედგებს, ისინი ფინიშთან საკმაოდ მცირე სხვაობით მივიდნენ. მცირე ცვლილება და რბოლის ბოლო ნაწილი სრულიად განსხვავებული იქნებოდა. ფერნანდოზე შემიძლია ვთქვა, რომ მას არ გაუმართლა, რადგან დიდხანს შუმახერის უკან იყო და მას ამაოდ უტევდა, რამაც მისი საბურავები ადრე დააზიანა. რაც შეეხება ფელიპეს, რბოლის დიდი ნაწილი მან მოწინავეთა შორის გაატარა, მაგრამ ბოლოს მისი მყარი საბურავები მწყობრიდან იმაზე ადრე გამოვიდა, ვიდრე ველოდით“.

No comments:

Post a Comment