„მაკლარენი“ ჩინეთში ორ პიტ სტოპს გეგმავდა
McLaren planned two stops for China
20 აპრილი
შეცდომამდე, ბატონი რბოლის ლიდერი იყო...
..............................
დღეს ყველამ იცის, რომ ჩინეთში „მაკლარენმა“ და ლუის ჰამილტონმა, „რედ ბულისა“ და სებასტიან ფეტელის ტანდემი სამ პიტსტოპიანი სტრატეგიის წყალობით დაამარცხეს. მაგრამ როგორც ირკვევა, რბოლის წინ, მათაც ბოქსში მხოლოდ ორჯერ შესვლა ჰქონიათ დაგეგმილი.
ჰამილტონმა ამ სეზონში პირველი გამარჯვება იმის წყალობით მოიპოვა, რომ ბოქსში მესამე ვიზიტის შემდეგ, მისი საბურავები ფეტელისაზე უკეთეს მდგომარეობაში იყო. სწორედ ამით ისარგებლა და გერმანელს, ვინც ბოქსში მხოლოდ ორჯერ შევიდა, ფინიშამდე ხუთიოდ წრით ადრე გაასწრო.
„მაკლარენის“ მთავარი სარბოლი ინჟინერი ფილ პრიუ ამბობს, რომ მან ჰამილტონსაც და ჯენსონ ბატონსაც ბოქსში ორ-ორი ვიზიტი დაუგეგმა. თუმცა რბოლის დროს გაირკვა, რომ უმჯობესი იქნებოდა, თუ რეზინს მესამედაც შეცვლიდნენ.
„წინ ბევრი მანძილი იყო გასავლელი. და ვიფიქრეთ, რომ კარგს ვიზამდით, თუ ტაქტიკას შევცვლიდით. ჩვენ სწრაფად გავაკეთეთ ანალიზი და ჩავთვალეთ, რომ კარგი იქნებოდა, თუ ბიჭებს მესამედაც შემოვიყვანდით. ანალიზმა აჩვენა, რომ ახალი რეზინით ისინი უფრო სწრაფები იქნებოდნენ. ამაში თავად ლუისი და ჯენსონიც დაგვეთანხმნენ. ჩვენ ჩავთვალეთ, რომ საბურავების კიდევ ერთხელ შეცვლით, ბიჭები უფრო სწრაფად ივლიდნენ“, - ამბობს პრიუ და დასძენს, რომ როცა მესამე პიტ სტოპის გადაწყვეტილება მიიღეს, დარწმუნებულებიც არ იყვნენ იმაში, რომ ორი სტოპის შემთხვევაში, საბურავები ფინიშამდე გაძლებდა.
გუნდის შეფმა მარტინ უიტმარშმა განცხადა, რომ პირველი პიტ სტოპის დროს, ბატონის მიერ დაშვებული შეცდომა პილოტს გაცილებით ძვირად დაუჯდა, ვიდრე ეს ერთი შეხედვით ჩანდა. შეგახსენებთ, რომ მსოფლიოს 2009 წლის ჩემპიონი „რედ ბულის“ ბოქსის წინ გაჩერდა. უფრო მეტიც, ის დარწმუნებულია, რომ ორივე პილოტი ერთი წრით ადრე უნდა გაჩერებულიყო. მაგრამ რამდენადაც თავიდან ბოქსში მხოლოდ ორჯერ შესვლა იგეგმებოდა, პირველი პიტი ერთი წრით გადაიდო, რამაც ორივეს დრო დააკარგვინა.
No comments:
Post a Comment