ფორმულა 1-ის სიახლეები ნახეთ საიტ ავტო პანორამა/ავტო მოტორზე

ფორმულა 1-ის სიახლეები ნახეთ საიტ ავტო პანორამა/ავტო მოტორზე
ფორმულა 1-ის სიახლეები ნახეთ საიტ ავტო პანორამა/ავტო მოტორზე

Wednesday, April 20, 2011

„რედ ბული“ თურქეთისთვის კერს-ის გაუმჯობესებას გეგმავს

Red Bull plans KERS upgrade for Turkey

20 აპრილი

თურქული ეტაპისთვის, „რედ ბულ რეისინგი“ კერს-ის გაუმჯობესებულ ვერსიას მოამზადებს, რათა ამ სისტმამ გუნდს პილოტებს - სებასტოან ფეტელს და მარკ უებერს რბოლების დროს, წარმატებაში ხელი აღარ შეუშალოს. კერს-ის გაუმართაობა პირველ სამ რბოლაში, „რედ ბულის“ მთავარი პრობლემა იყო. ორ პიტსტოპიანი სტრატეგიის გარდა, კერს-იც იყო იმის მიზეზი, რომ ფეტელმა ზედიზედ მესამე რბოლის მოგება ვერ შეძლო.

კერს-თან დაკავშირებული პრობლემის მოსაგვარებლად, გუნდს ბევრი ტექნიკური საკითხის გადაჭრა მოუწევს, თუმცა მისი შეფი ქრისტიან ჰორნერი დარწმუნებულია, რომ ტექნიკური პერსონალი სამუშაოს დროულად შეასრულებს და თურქეთიდან მოყოლებული, RB7-ზე ეს სისტემაც გამართულად იმუშავებს.

„ყოველი რბოლის შემდეგ, ჩვენ ამ სისტემის გასაუმჯობესებლად ვმუშაობთ. თურქეთისთვის მას კიდევ ერთხელ ერულვყოფთ. რაც დრო გადის, ამ სისტემის მუშაობას სულ უფრო უჯეთ ვსწავლობთ. ასე რომ, დარწმუნებული ვარ, მალე ის ჩვენი მანქანის სუსტი წერტილი აღარ იქნება“, - ამბობს ჰორნერი.

გავრცელებული ინფორმაციით, „რედ ბულის“ კერს-ის მთავარი პრობლემა, მისი აკუმულატორის გაგრილების სისტემის არაეფექტურობაა. სისტემა მეტად მჭიდრო სივრცეშია მოტავსებული, რათა მან არ გააუარესოს ავტომობილის აეროდინამიკური მახასიათებლები. ამის მიზეზი ისაა, რომ გუნდმა კერს-ი თავის მანქანაზე სეზონისწინა ტესტების მიწურულს დააყენა და ამიტომ, მისი ჯეროვანი ტესტირება ვერ მოასწრო.

„თანამედროვე ფორმულა ერთში, კერს-ს დიდი მნიშვნელობა აქვს. ამიტო გასაკვირი სულაც არ უნდა იყოს, რომ ჩვენ პირველ რიგში, მის სრულყოფას ვცდილობთ. „მაკლარენს“ და „მერსედესს“ ამ სისტემის შემუშავების უზარმაზარი გამოცდილება აქვთ და ეს იმაშიც გამოიხატება, რომ მათ საუკეთესო კერს-ი აქვთ, ამიტო, დაუღალავად უნდა ვიმუშაოთ იმისათვის, რომ მათ დავეწიოთ“, - ამბობს უებერი (ფოტოზე, რბოლისას).

ავსტრალიელმა მრბოლმა აღნიშნა, რომ ჩინური როლის დღეებში, სწორედ კერს-ის გამო, მისი მანქანა ოთხჯერ დაშალეს, რაც მისი რიგიანად მომართვის საქმეში ხელის შემშლელი გარემოება იყო, რადგან მანქანის დაშლის დროს, შეცდომის დაშვება ადვილია.

No comments:

Post a Comment