ფორმულა 1-ის სიახლეები ნახეთ საიტ ავტო პანორამა/ავტო მოტორზე

ფორმულა 1-ის სიახლეები ნახეთ საიტ ავტო პანორამა/ავტო მოტორზე
ფორმულა 1-ის სიახლეები ნახეთ საიტ ავტო პანორამა/ავტო მოტორზე

Thursday, July 22, 2010

ჰოკენჰაიმრინგის ერთი წრე მარკ უებერთან ერთად

German GP

21 ივლისი

გერმანიის დიდი პრიზის წინ, ჰოკენჰაიმრინგის წრეზე მეგზურობას „რედ ბულ რეისინგის“ ავსტრალიელი პილოტი, მარკ უებერი გაგვიწევს, რომელსაც ამაში მისი გუნდის ულტრათანამედროვე სიმულატორი დაეხმარება.

„რა შეიძლება გერმანიის დიდ პრიზზე ვთქვა? სტარტზე ბევრი გერმანელი პილოტი დგას, გერმანულ ავტოსპორტს კი დიდი ტრადიციები და ისტორია აქვს. მოკლედ, გერმანული რბოლა ძალიან საინტერესო უნდა იყოს...

ჰოკენჰაიმის ტრასის სიგრძე 4.6 კილომეტრია, სულ 72 წრე გვაქვს გასავლელი, რაც ჯამში 307 კილომეტრია. ტრასას 5 ჩქაროსნული სწორი მონაკვეთი, 4 ნელი მოსახვევი და სამი ისეთი ადგილი აქვს, სადაც გასწრებისთვის იდეალური პირობებია. მაქსიმალური სიჩქარე კი 306 კმ/სთ-ს აღწევს.

პირველი მოსახვევი ძალიან, ძალიან სრაფია. მას მე-4 გადაცემით გავდივარ, შემდეგ კი ინტენსიური აჩქარება მიწევს და მალე მეორე მოსახვევს ვუახლოვდები. მის შესასვლელში ასფალტი უსწორმასწოროა. სხვათა შორის, ძველ ჰუნგარორინგზე აქ სწორი მონაკვეთი იყო...

მეორედან გამოსვლისას, ისევ სწრაფი აჩქარება მიწევს და ამ დროს, ბორდიურებსაც ვიყენებ. შემდეგ გრძელ სწორს გავდივარ, რომელსაც ტყის მასივი მიუყვება. ამ სწორის ბოლოს, მოსახვევების ძალიან მნიშვნელოვანი მონაკვეთია, რომლის წინაც იდეალურად დამუხრუჭებაა საჭირო. სხვანაირად, მისი სუფთად, უშეცდომოდ გავლა ძალიან ძნელია.

შემდეგ მცირედ ტეხილ მონაკვეთს გავდივარ, რომლის გავლაც ფორმულა 1-ის მანქანით არაბაირი პრობლემა არაა. ამას მოსდევს მონაკვეთი, რომელიც ”მერსედეს ბენცის” ტრიბუნის წინ მდებარეობს. აქ ინტერნსიურად ვამუხრუჭებ, შემდეგ კი აჩქარება და ჩქაროსნულ მარჯვენა მოსახვევს გავდივარ. მისი გავლისას, არასაკმარისი მოხვევადობის ეფექტი იგრძნობა. ამ მონაკვეთის შემდეგ კი ტრასის ახალი მონაკვეთი მთავრდება და ისევ ძველს ვუბრუნდები და სტადიონის მონაკვეთზე შევდივარ. აქ ათობით ათასი მაყურებლის წინაშე ვასპარეზობთ.

ჯერ ორ ჩქაროსნულ მოსახვევს გავდივართ, სადაც გზა საკმაოდ ცუდად ჩანს. მათგან პირველი მარჯვენაა და შემდგომზე ოდნავ ნელი. ამ მონაკვეთიდან პირდაპირ სტარტ/ფინიშის სწორზე გავდივართ, წრე გავლილია...”

No comments:

Post a Comment