ფორმულა 1-ის სიახლეები ნახეთ საიტ ავტო პანორამა/ავტო მოტორზე

ფორმულა 1-ის სიახლეები ნახეთ საიტ ავტო პანორამა/ავტო მოტორზე
ფორმულა 1-ის სიახლეები ნახეთ საიტ ავტო პანორამა/ავტო მოტორზე

Friday, July 9, 2010

შუმახერი მომავალ სეზონზე ფიქრობს

Motor racing-Schumacher turns focus to 2011

9 ივლისი

მსოფლიოს შვუდგზის ჩემპიონი მიხაელ შუმახერი (სურათზე, ბრიტანეთის დიდი პრიზის თავისუფალ პრაქტიკაზე ასპარეზობისას) აცხადებს, რომ ამ სეზონში ის ვერანაირად ვერ შეძლებს მერვე ტიტულისთვის ბრძოლას და ამიტომ, მთელ თავის ყურადღებას, მომავალი სეზონისთვის სათანადოდ მომზადებას დაუთმობს. 41 წლის გერმანელი პილოტების კლასიფიკაციაში მეცხრე ადგილზეა და ჩემპიონატის ლიდერ ლუის ჰამილტონს 93 ქულით ჩამორჩება.

”ახლა ჩემი საზრუნავი ჩემპიონობისთვის ბრძოლა ნამდვილად არაა. ჩემი აზრით, ეს არარეალურია. ახლა მთავარი ისაა, რომ რაც შეიძლება მეტი სიახლე ავითვისო და მომავალი სეზონისთვის მზადება ახლავე დავიწყო. ახლა ჩემი მოტივაციის მთავარი წყარო სწორედ მომავალი სეზონია. ჩემი კარიერის განმავლობაში, ყველანაირ სიტუაციაში ვყოფილვარ და დღევანდელი კრიზისი ჩემზე სულაც არ მოქმედებს. ახლაც ისევე ბოლომდე ვიხარჯები, როგორც ყოველთვის და ჩემი გამოსვლებით არც უკმაყოფილო ვარ”, - განაცხადა შუმახერმა, ვისაც თავისი კარიერის განმავლობაში, 91 რბოლა აქვს მოგებული.

ევროპის დიდი პრიზის რბოლა, რომელსაც ორი კვირის წინ, ესპანეთის ქალაქმა ვალენსიამ უმასპინძლა, შუმახერმა მე-15 აგილზე დაასრულა. ეს კი მის კარიერაში ყველაზე უარესი შედეგია. თუმცა, გერმანელი პილოტი მაინც ინარჩუნებს ოპტიმიზმს და აცხადებს, რომ ”მერსედესის” რალური პროგრესი შესაძლოა, სილვერსტოუნიდან დაიწყოს. ყოველ შემთხვევაში, რაც აქამდე იყო, იმაზე უარესი მოსალოდნელი აღარააო.

No comments:

Post a Comment