ფორმულა 1-ის სიახლეები ნახეთ საიტ ავტო პანორამა/ავტო მოტორზე

ფორმულა 1-ის სიახლეები ნახეთ საიტ ავტო პანორამა/ავტო მოტორზე
ფორმულა 1-ის სიახლეები ნახეთ საიტ ავტო პანორამა/ავტო მოტორზე

Saturday, July 10, 2010

ლოებმა ლიდერობა გაზარდა

Loeb extends lead

10 ივლისი

”სიტროენის” ფრანგმა პილოტმა, მსოფლიოს ექვსგზის ჩემპიონმა სებასტიან ლოებმა (სურათზე ასპარეზობისას), ბულგარეთის რალის მეორე დღესაც საუკეთესოდ იასპარეზა და პირცელ დღეს მოპოვებული ლიდერობა განიმტკიცა. არადა, მაყურებლების ზედმეტი ტემპერამენტის გამო, მათივე უსაფრთხოების მომიზეზებით, რბოლის ორგანიზატორებმა ერთი სპეცმონაკვეთის გაუქმება გადაწყვიტეს.

პირველივე სპეცმონაკვეთი, ისევე როგორც წინა დღის ოთხი, ლოებმა მოიგო, რაც საკმარისი გამოდგა იმისათვის, რომ მისი უპირატესობა უახლოეს მდევართან, მისსავე ესპანელ თანაგუნდელ დანიელ სორდოსთან, 40.5 წამამდე გაზრდილიყო. თანაც, რამდენადაც რბოლა ასფალტიან გზაზე ტარდება, ლოების, როგორც ლიდერის, ტრასაზე პირველ ნომრად გასვლა, მის მეტოქეებს არავითარ უპირატესობას არ მისცემს. ეს კი ნიშნავს, რომ რბოლის მესამე, 354-კილომეტრიან დღეს, ფრანგი პილოტუ აშკარა ფავორიტის რანგში დაიწყებს.

საერთოდ, ლოები ასფალტის სპეცისლისტია, რაზეც თუნდაც ის ფაქტი მეტყველებს, რომ რალის მსოფლიო ჩემპიონატებზე, მას ბოლო 15 საასფალტო რბოლა აქვს მოგებული. მეორე დღესაც, მან იოლად მოიგო პირველივე სპეცმონაკვეთი, რის შემდეგაც სიფრთხილეს მოუხმო.

”რბოლა ძალიან კარგად დავიწყე. პირველივე სპეცმონაკვეთი უშეცდომოდ გავიარე, თუმცა შემდეგ უფრო ფრთხილი გავხდი, რამაც რიტმიდან ამომაგდო. მერე კი რბილ რეზინზე გადავედი, რამაც საქმე კიდევ უფრო გამირთულა”, - განაცხადა ლოებმა.

მეექვსე სპეცმონაკვეთი, 18-კილომეტრიანი ”პეშტერა”, სორდომ მოიგო, ვინც ლოებს მხოლოდ 3.5 წამით აჯობა. მაგრამ მის წინსვლას ხელი უწესივრო მაყურებელმა შეუშალა, რომლებმაც მეშვიდე სპეცის ფინიშის არე ისე გადაავსეს, იქ მანქანის გავლა შეუძლებელი იყო. როგორც FIA-ს დელეგაციამ მოგვიანებით განაცხადა, მაყურებლის მხრიდან ასეთი ინტერესი მათ ჯერ არ უნახავთ. სწორედ მათი რეკომენდაციით გაუქმდა ეს სპეცი.

შემდეგი სამი მონაკვეთი კი კერძო ”სიტროენით” მოასპარეზე ნორვეგიელმა პეტერ სოლბერგმა მოიგო, რომელმაც დღის ბოლოს სორდოსთან ჩამორჩენს 5 წამამდე შეამცირა. მოგვიანებით კი თავისი გამოცოცხლება იმით ახსნა, რომ მერვე ეტაპის წინ, მისმა მექანიკოსებმა მანქანას უწესივრობა აღმოუჩინეს, რისი აღმოფხვრის შემდეგაც, მსოფლიოს 2003 წლის ჩემპიონს ბრძოლის საშუალება მიეცა.

წინა დღის ბოლო სპეცზე მომხდარი ინციდენტის მოიხედავად, რბოლა გააგრძელა ფორმულა 1-ის ყოფილმა ჩემპიონმა, ფინელმა კიმი რაიკონენმა. მეორე დრე მან 26-ე პოზიციაზე დაიწყო და მე-14-ზე დაასრულა და ლიდერს 13 წუთზე მეტით ჩამორჩება.

ბულგარეთის რალის ორი დღის შედეგები

1. სებასტიან ლოები (საფრანგეთი, სიტროენი) 2:12:49.300

2. დანიელ სორდო (ესპანეთი, სიტროენი) 00:40.500

3. პეტერ სოლბერგი (ნორვეგია, სიტროენი) 00:45.200

4. სებასტიან ოჟიე (საფრანგეთი, სიტროენი) 02:05.700

5. მიკო ჰირვონენი (ფინეთი, ფორდი) 02:50.400

6. იარი-მატი ლატვალა (ფინეთი, ფორდი) 03:33.100

7. პერ-გუნარ ანდერსონი (შვედეთი, ფორსი) 04:35.800

8. ფრიგის ტურანი (უნგრეტი, პეჟო) 05:39.200

9. მეტიუ უილსონი (ბრიტანეთი, ფორდი) 07:34.700

10. ჰენინგ სოლბერგი (ნორვეგია, ფორდი) 10:04.600

No comments:

Post a Comment