ფორმულა 1-ის სიახლეები ნახეთ საიტ ავტო პანორამა/ავტო მოტორზე

ფორმულა 1-ის სიახლეები ნახეთ საიტ ავტო პანორამა/ავტო მოტორზე
ფორმულა 1-ის სიახლეები ნახეთ საიტ ავტო პანორამა/ავტო მოტორზე

Monday, August 3, 2009

მასას პირველი ინტერვიუ

Felipe Massa

3 აგვისტო

ბუდაპეშტის სამხედრო ჰოსპიტალიდან გაწერის წინ, უნგრეთის დიდ პრიზზე დაშავებულმა ბრაზილიელმა ფელიპე მასამ ”ფერარის” პრესცენტრს პირველი ინტერვიუ მისცა, რომელიც სან პაულუში მისი გაფრენის შემდეგ გამოქვეყნდა.

კითხვა: თავს როგორ გრძნობთ? რა გახსოვთ ავარიის შესახებ?

ფელიპე მასა: უცნაური შეგრძნება მაქვს. ზუსტად ვიცი, რაც მოხდა - ბარიკელოს მანქანას ზამბარა მოსძვრა, რომელიც მე თავში მომხვდა. ვიცი, რომ ეს მე შემემთხვა, მაგრამ ავარიის მომენტში არაფერი მიგრძვნია. ექიმები ამბობენ, რომ ზამბარის მოხვედრის მომენტში გონება დავკარგე, შემდეგ ზღუდეს შევეჯახე და გონზე ორი დღის შემდეგ მოვედი.

მე არაფერი მახსოვდა, მომხდარის შესახებ ექიმები მომიყვნენ. როცა სარბოლ ინჟინერ რობ სმედლის ვესაუბრე, მან მკითხა, მახსოვდა თუ არა რუბენსის მანქანა, მაგრამ მე მხოლოდ ის მახსოვს, რომ მეორე საკვალიფიკაციო სესიის დროს, სწრაფი წრის შემდეგ, მის უკან ვმოძრაობდი და ყველაფერი წესრიგში იყო. ძნელი ასახსნელია. ახლა თავს გაცილებით უკეთ ვგრძნობ. მინდა, რაც შეიძლება სწრაფად მოვმჯობინდე და ”ფერარის” საჭეს დავუბრუნდე.

კითხვა: ვის გადაუხდიდით მადლობას?

ფელიპე მასა: პირველ რიგში, ღმერთს. რა თქმა უნდა, მადლიერი ვარ ტრასის და ჰოსპიტალის ექიმების, რომლებმაც ჩემთვის ამდენი რამ გააკეთეს. რა თქმა უნდა, მადლობელი ვარ დინო ალტმანის, ვინც ჩემს ოჯახთან ერთად, ბრაზილიიდან ჩამომაკითხა.

მინდა, მადლობა გადავუხად ყველას, ვინც ჩემი ჯანმრთელობისთვის ლოცულობდა, ვინც ჩემს ”ფერარის” საიტებზე კეთილ სურვილებს მიტოვებდა. უამრავი წერილი მივიღე მათგანაც კი, ვისაც ფორმულა 1 არ აინტერესებს, მაგრამ ჩემი ინციდენტის შესახებ შეიტყო და შეწუხდა. ყველას დიდი მადლობა, მე მათთვის ვილოცებ, როგორც ისინი ჩემთვის ლოცულობდნენ. მეც ზუსტად ასე მოვიქცოდი ასეთ ავარიაში სხვა რომ მოხვედრილიყო.

კითხვა: რამდენად მნიშვნელოვანი იყო გვერდით ოჯახის ყოფნა?

ფელიპე მასა: ჩემთვის ოჯახი ძალიან მნიშვნელოვანია. ისინი მთელი კარიერის განმავლობაში გვერდით მიდგანან. ჩვენ ერთად განვიცდით მოგებასაც და წაგებასაც. ბუდაპეშტში რბოლას მხოლოდ ჩემი ძმა, ედოარდო ესწრებოდა, ავარიის შემდეგ კი რაფაელამ (მისი მეუღლეა, რომელიც ექვსი თვის ფეხმძიმეა), მშობლებმა და ბოლოს, დამაც ჩამომაკითხეს. ვიცი, რომ ისინი ძალიან განიცდიდნენ და მინდა, მადლობა გადავუხადო. არის კიდევ ერთი ოჯახი, რომელსაც მინდა, მადლობა გადავუხადო. ამ ოჯახს ”ფერარი” ჰქვია. მათ ჩემს დასახმარებლად ყველაფერი გააკეთეს. და მე ვამაყობ იმით, რომ ამ გუნდის ნაწილი ვარ.

კითხვა: ბრაზილიაში დაბრუნების შემდეგ, პირველ რიგში, რას ისურვებდით?

ფელიპე მასა: მალე სახლში დავბრუნდბი და ვნახავ, იქ ყველაფერი ძველებურადაა, თუ რამე შეიცვალა. ბოლო დღეებში ბევრი რამ მოხდა, რამაც ძალიან დამღალა. ახლა ნორმალურ ცხოვრებას დავუბრუნდბი და იმას გავაკეთებ, რასაც ყველა თქვენგანი ყოველდღიურად აკეთებს.

კითხვა: გარკვეული დროით, თქვენი მანქანის საჭეს მიხაელ შუმახერი მიუჯდება. მას რამეს ხომ არ ურჩევდით?

ფელიპე მასა: მიხაელს ჩემი რჩევები არ სჭირდება. პირიქით, მე მისი რჩევები მჭირდებოდა, როცა ერთად ვასპარეზობდით. მან იცის, როგორ უნდა მოიგოს. ის დიდი მრბოლია და მიხარია, რომ ის შემცვლის. მიხაელი გუნდის საუკეთესო არჩევანია და მჯერა, მისი დაბრუნება ბევრს გაახარებს. თუმცა, მეც ვიმედოვნებ, რომ ტრასაზე რაც შეიძლება, მალე დავბრუნდები.

No comments:

Post a Comment