ფორმულა 1-ის სიახლეები ნახეთ საიტ ავტო პანორამა/ავტო მოტორზე

ფორმულა 1-ის სიახლეები ნახეთ საიტ ავტო პანორამა/ავტო მოტორზე
ფორმულა 1-ის სიახლეები ნახეთ საიტ ავტო პანორამა/ავტო მოტორზე

Monday, August 3, 2009

”რენომ” პიკე დაითხოვა

Nelson Piquet

3 აგვისტო

ნელსონ პიკე უმცროსმა გამოაცხადა, რომ ”რენოსგან” გუნდიდან გაშვების შეტყობინება მიიღო. ფრანგული გუნდი ბრაზილიელი პილოტის გაშვებას უნგრული ეტაპის წინაც გეგმავდა, მაგრამ ესოდენ მკაცრი გადაწყვეტილების მიღება გადადო, რადგან უნგრეთის რბოლის წინ, მანქანას მოდერნიზაცია ჩაუტარდა და იმედი იყო, რომ განახლებული ბოლიდი ბრაზილიელ პილოტს თავის გამოჩენის საშუალებას მისცემდა. მაგრამ ნელსინიომ ვერც უნგრეთში შესძლო ქულის აღება.

ჰუნგარორინგზევე, პიკესა და ”რენოს” შეფ ფლავიო ბრიატორეს შორის, ვინც იმავდროულად, პიკეს მენეჯერიცაა, შელაპარაკება მოხდა, რის შემდეგაც ფრანგული გუნდიდან ბრაზილიელის დათხოვნა დროის ამბავი იყო.

”დღეს ”რენოსგან” შეტყობინება მივიღე, რომელშიც წერია, მე მათი წევრი აღარ ვარ და ამ სეზონში, მათი მანქანით აღარ ვიასპარეზებ. როგორც წესი, მენეჯერი უნდა გამხნევებდეს, მხარს გიჭერდეს და ცდილობდეს, რომ მაქსიმალურად უკეთესი პირობები შეგიქმნას. მაგრამ ჩემს შემთხვევაში, ყველაფერი პირიქით ხდებოდა. ფლავიო ბრიატორე ჩემთვის ნამდვილი ჯალათი იყო”, - ამბობს მსოფლიოს სამგზის ჩემპიონის, ნელსონ პიკეს შვილი, ვინც სეზონის პირველ ათ რბოლაში ერთი ქულის აღებაც ვერ შეძლო.

24 წლის პიკეს თქმით, შარშან, მისთვის სადებიუტო სეზონში, მას ისე უყურებდნენ, როგორც ”ვიღაც ბიჭს, ვინც სხვა მანქანის საჭეს უზის”. ამ სეზონის დასაწყისში, ბრიატორე მას ”თანაბარ მხარდაჭერას” პირდებოდა. მაგრამ მსგავსი არაფერი მომხდარა.

”პირობები, რომლებშიც მე ეს ორი სეზონი გავატარე, რბილად რომ ვთქვა, უცნაური იყო. ხშირად ხდებოდა ინციდენტები, რომლებსაც საკუთარ თავს ვერაფრით დავაბრალებ. ახლა ვგრძნობ, რომ ჩემი კარიერის ყველაზე უარესი პერიოდი დასრულდა და ახლა შანსი მაქვს, ჩემი კარიერა უკეთესობისკენ შემოვაბრუნო. ვეცდები, ყველას დავუმტკიცო, რომ სწრაფი პილოტი ვარ და რომ მოგება მეც შემიძლია”, - ამბობს პიკე.

No comments:

Post a Comment