ფორმულა 1-ის სიახლეები ნახეთ საიტ ავტო პანორამა/ავტო მოტორზე

ფორმულა 1-ის სიახლეები ნახეთ საიტ ავტო პანორამა/ავტო მოტორზე
ფორმულა 1-ის სიახლეები ნახეთ საიტ ავტო პანორამა/ავტო მოტორზე

Saturday, August 8, 2009

”არტლაინის” საუკეთესო შედეგი გერმანიის ფ3-ის ჩემპიონატში

German ATS Formel 3 Cup

8 აგვისტო

ჩუკანვი (62) და კრუნი (61) ასპარეზობისას

.................................................................................

ჰოლანდიის ასენის ავტოდრომზე გერმანიის ფორმულა 3-ის ჩემპიონატის მე-6 ეტაპის პირველი რბოლა ჩატარდა, რომელზეც ქართული დროშით მოასპარეზე გუნდ ”არტლაინის” პილოტებმა სეზონში საუკეთესო შედეგები აჩვენეს. ტროფის ჩათვლაში, პირველი ორი ადგილი შოთა აფხაზავას გუნდის წევრებმა - უკრაინელმა სერგეი ჩუკანოვმა (პირველი) და ფინელმა იესე კრუნმა დაიკავეს, საერთო ჩათვლაში კი ისინი შესაბამისად, მე-5 და მე-7 ადგილებზე გავიდნენ.

ჩუკანვმა კარგი სტარტი აიღო. როგორც ”არტლაინის” საიტი გვატყობინებს, უკრაინელ პილოტს წინდაწინ შეუმუშავებია სტარტის ტრაექტორია და ზედმიწევნით შეასრულა თავისივე გეგმა, რისი წყალობითაც უკან ჩამოიტოვა ლატვიელი ჰარალდ შლეგელმილხი და ფრანგი ნიკოლა მაროკი და მალე მეოთხე ადგილზე გადაინაცვლა. ჩუკანოვმა თითქმის მთელი რბოლის განმავლობაში შეინარჩუნა ეს პოზიცია, მაგრამ ბოლო წრეზე მას ბრაზილიელმა რაფაელ სუზუკიმ გაუარა.

კარგად უასპარეზია ”არტლაინის” ფინელ პილოტსაც, რომელმაც არცთუ კარგად მომზადებული მანქანით მეტოქეთა არაერთი შეტევა მოიგერია (მხოლოდ შლეგელმილხმა გაასწრო) და ფინიშის ხაზი მერვემ გადაკვეთა. თუმცა, ნარბოლევს მსაჯებმა მაროკი დააჯარიმეს და საბოლოოდ, კრუნი მე-7 ადგილზე დარჩა.

დღევანდელ, მეორე რბოლას ”არტლაინის” პილოტები მე-15 (ჩუკანოვი) და მე-16 (კრუნი) პოზიციებიდან დაიწყებენ, რადგან მეორე კვლიფიკაციაზე შესაბამისი შედეგები აჩვენეს. ამის მიზეზი კი ის იყო, რომ ტრასაზე ორივე გვიან გავიდა.

No comments:

Post a Comment