ფორმულა 1-ის სიახლეები ნახეთ საიტ ავტო პანორამა/ავტო მოტორზე

ფორმულა 1-ის სიახლეები ნახეთ საიტ ავტო პანორამა/ავტო მოტორზე
ფორმულა 1-ის სიახლეები ნახეთ საიტ ავტო პანორამა/ავტო მოტორზე

Sunday, August 9, 2009

”ბრაუნ GP” რეგრესის მიზეზს ეძებს

Brawn GP

9 აგვისტო

ბოლო სამი ეტაპია, ”ბრაუნ GP-ს” მანქანებს აშკარად დააკლდათ სიჩქარე. იმის მაგივრად, რომ ჩატარებული მოდიფიკაციების შედეგად, ავტომობილი გაუმჯობესებულიყო, სეზონის დასაწყისთან შედარებით, უფრო ნელი და ძნელად სამართავი გახდა, მთავარი პრობლემა კი ისაა, რომ რბოლისას ვერაფრით ხერხდება საბურავების პოტენციალის სრულად გამოყენება.

სილვერსტოუნსა და ნურბურგრინგზე, გუნდმა წარუმატებლობა გრილ ამინდს დააბრალა, რის გამოც თითქოს, ჯენსონ ბატონი და რუბენს ბარიკელო ვერ ახერხებდნენ საბურავების სამუშაო კონდიციაში მოყვანას. ამის შედეგი კი ისაა, რომ ბატონი, ვინც სეზონის პირველი შვიდი ეტაპიდან ექვსი მოიგო, გერმანიაში, ინგლისსა და უნგრეთში კვარცხლბეკზეც კი ვერ ავიდა.

ახლა კი, ევროპის დიდ პრიზამდე, გუნდის ინჟინრები ყველანაირად ცდილობენ, მიაგნონ მიზეზს, რამაც მანქანის შესაძლებლობები გააუარესა.

”სეზონის დასაწყისში, ჩვენ ვახერხებდით, რომ საბურავებს მაქსიმალურად ეფექტურედ ემუშავა, მაგრამ შემდეგ პრობლმები წარმოიქმნა. ჩვენი მეტოქეები კი ვითარდებიან და ახლა ჩვენზე გაცილებით წინ არიან. რა თქმა უნდა, უკუსვლა იმ მოდიფიკაციების შედეგია, რომლებიც მანქანას სეზონის მსვლელობისას ჩაუტარდა. ახლა კი ჩვენ შესრულებულ სამუშაოს ანალიზს ვუტარებთ, რათა დავადგინოთ, თუ სად დავუშვით შეცდომა. საქმე გაცილებით გაიოლდებოდა, ტესტების უფლება რომ გვქონდეს. მაგრამ ეს აკრძალულია და ჩვენც მიზეზების კომპიუტერით ძებნა გვიწევს”, - სწუხს გუნდის შეფი როს ბრაუნი.

No comments:

Post a Comment