ფორმულა 1-ის სიახლეები ნახეთ საიტ ავტო პანორამა/ავტო მოტორზე

ფორმულა 1-ის სიახლეები ნახეთ საიტ ავტო პანორამა/ავტო მოტორზე
ფორმულა 1-ის სიახლეები ნახეთ საიტ ავტო პანორამა/ავტო მოტორზე

Saturday, July 25, 2009

სამი პიტ სტოპი ალონსოსთვის

Hungarian GP

25 ივლისი

ფერნანდო ალონსოს სიტყვები დადასტურდა - კვალიფიკაცია მას იღბალმა და მსუბუქმა მანქანამ მოაგებინა. თუ ქვემოთ მოყვანილ ცხრილს გადახედავთ, რომელშიც დღევანდელი რბოლის მონაწილეთა მანქანების წონებია მოყვანილი, ძნელი მისახვედრი არ უნდა იყოს, რომ მოწინავე ათეულში მყოფ მანქანებს შორის, ყველაზე ცოტა საწვავი ალონსოს ”რენოს” ავზში ასხია.

შეგახსენებთ, რომ კვალიფიკაციის მესამე სექციაში მონაწილე პილოტებს, სესიის დასრულების შემდეგ, ავზებში საწვავის ჩამატების უფლება არ აქვთ. ამგვარად, დღეს სტარტზე ყველაზე ცოტა საწვავით ალონსო გავა და შესაბამისად, პიტ სტოპზე ყველაზე ადრე შესვლაც მას მოუწევს.

ამ ცხრილის გამოქვეყნებამდე, ალონსოს გამონათქვამების მიხედვით, ჟურნალისტებმა ივარაუდეს, რომ რბოლაში მსოფლიოს ორგზის ჩემპიონი სამპიტსტოპიან სტრატეგიას აირჩევდა. მოგვიანებით, მათთან საუბრისას, ეს ვარაუდი ”რენოს” შეფმა ფლავიო ბრიატორემ დაადასტურა. მერე კი ფედერაციამ მანქანების წონების ცხრილიც გამოაქვეყნა. ცნობისათვის, ამგვარმა (რისკიანმა) სტრატეგიამ, მიხაელ შუმახერს უნგრეთის დიდი პრიზი 1998 წელს მოაგებინა.

იმ პილოტებს შორის, რომლებმაც კვალიფიკაციის სამივე სექციაში იასპარეზეს, რბოლას ყველაზე მძიმე მანქანით ჩემპიონატის ლიდერი ჯენსონ ბატონი დაიწყებს. ალბათ ესაა იმის მიზეზი, რომ ბრიტანელი კვალიფიკაციაზე მხოლოდ მერვე შედეგს დასჯერდა. სხვათა შორის, როს ბრაუნმა ეს გარემოება იმით ახსნა, რომ ბატონმა კვალიფიკაციის მესამე სექციის დიდი ნაწილი ბოქსებში გაატარა. ამის მიზეზი კი ის იყო, რომ მასას ინციდენტის შემდეგ, გუნდმა ბატონის ბოლიდის უკანა საკიდარი ნაწილობრივ შეცვალა. ბატონმაც დაგეგმოლზე ოთხი წრით ნაკლები გაიარა და ამიტომ, მისი მანქანა ვეღარ შემსუბუქდა.

მანქანების წონები

პილოტი, ქვეყანა, გუნდი მანქანის წონა

1. ფერნანდო ალონსო (ესპანეთი, რენო) 637.5

2. სებასტიან ფეტელი (გერმანია, რედ ბულ-რენო) 655.0

3. მარკ უებერი (ავსტრალია, რედ ბულ-რენო) 652.0

4. ლუის ჰამილტონი (ბრიტანეთი, მაკლარენ-მერსედესი) 650.5

5. ნიკო როსბერგი (გერმანია, უილიამს-ტოიოტა) 654.0

6. ჰეიკი კოვალაინენი (ფინეთი,მაკლარენ-მერსედესი) 655.5

7. კიმი რაიკონენი (ფინეთი, ფერარი) 651.5

8. ჯენსონ ბატონი (ბრიტანეთი, ბრაუნ-მერსედესი) 664.5

9. კაზუკი ნაკაძიმა (იაპონია, უილიამს-ტოიოტა) 658.0

10. სებასტიან ბუემი (შვეიცარია, ტორო როსო-ფერარი) 671.5

11. იარნო ტრული (იტალია, ტოიოტა) 671.3

12. რუბენს ბარიკელო (ბრაზილია, ბრაუნ-მერსედესი) 689.0

13. ტიმო გლოკი (გერმანია, ტოიოტა) 679.2

14. ნელსინიუ პიკე (ბრაზილია, რენო) 667.7

15. ნიკ ჰაიდფელდი (გერმანია, BMW ზაუბერი) 658.0

16. ჯანკარლო ფიზიკელა (იტალია, ფორს ინდია-მერსედესი) 680.5

17. ადრიან სუტილი (გერმანია, ფორს ინდია-მერსედესი) 683.5

18. რობერტ კუბიცა (პოლონეთი, BMW ზაუბერი) 666.0

19. ხაიმე ალგერსუარი (ესპანეთი,ტორო როსო-ფერარი) 675.5

No comments:

Post a Comment