ფორმულა 1-ის სიახლეები ნახეთ საიტ ავტო პანორამა/ავტო მოტორზე

ფორმულა 1-ის სიახლეები ნახეთ საიტ ავტო პანორამა/ავტო მოტორზე
ფორმულა 1-ის სიახლეები ნახეთ საიტ ავტო პანორამა/ავტო მოტორზე

Thursday, May 5, 2011

„ფოლკსვაგენი“ რალის მსოფლიო ჩემპიონატზე გამოვა

Volkswagen Polo WRC

5 მაისი

იტალიის კუნძულ სარდინიაზე, სადაც რალის მსოფლიო ჩემპიონატის მორიგი ეტაპი ტარდება, „ფოლკსვაგენმა“ სპეციალური პრესკონფერენცია მოაწყო, რომელზეც დაადასტურა ადრე გავრცელებული ინფორმაცია იმის შესახებ, რომ მომავალი სეზონიდან, ჩემპიონატში მონაწილეობას მისი საქარხნო გუნდი მიიღებს. ოღონდ, ეს იქნება ცალკეულ ეტაპებზე გამოსვლები, 2013 წელს კი გერმანული კომპანიის გუნდი, სეზონის ყველა ეტაპზე მიიღებს მონაწილეობას.

ვოლფსბურგელები რბოლებისთვის შემდეგი თაობის „პოლოს“ მოამზადებენ. ამ ჰეჩბეკის სარბოლი ვერსიის შემუშავებას ფრანგი ფრანსუა-ქსავიე დემასონი ხელმძღვანელობს, ვინც თავის დროზე, „პეჟოსა“ და „სუბარუს“ საქარხნო გუნდებში მუშაობდა. სულ ახლახანს კი ის „ფოლკსვაგენის“ გუნდს დაკარის რალიზე კონსულტაციებს უწევდა.

ჯერჯერობით გარკვეული არაა, თუ ვინ მიუჯდება სარბოლი „ფოლკსვაგენ პოლოს“ საჭეს. ამ ეტაპზე, გერმანული კომპანიის სპორტული შტო, მოლაპარაკებას ყატარელ ნასერ ალ ატიასთან და ნორვეგიელ პეტერ სოლბერგთან აწარმოებს. პირველი წლევანდლი დაკარის ჩემპიონია (რალი-მარათონი ფოლკსვაგენის მანქანით - ტუარეგით მოიგო), მეორე კი - მსოფლიოს 2003 წლის ჩემპიონი. მიმდინარე სეზონში, ალ ატია რალი მარათონში მონაწილეობს, სოლბერგი კი რალის მსოფლიო ჩემპიონატში (სიტროენის მანქანით).

იმავდროულად, „ფოლკსვაგენმა“ გამოაცხადა, რომ ამ სეზონის დასრულების შემდეგ, რალი მარათონებში მონაწილეობას აღარ მიიღებს. დაკარისთვის განკუთვნილ ბიუჯეტს კი მთლიანად რალის მსოფლიო ჩემპიონატისკენ გადაამისამართებს. ეს კი იმას ნიშნვს, რომ მის გუნდს ასმილიონევროიანი ბიუჯეტი ექნება.

სარბოლი მანქანა ჯერაც შემუშავების სტადიაშია. თუმცა უკვე ცნობილია, რომ ის 1.6-ლიტრიანი TSI ტურბოძრავით აღიჭურვება, რომელსაც საწვავი ნარევის უშუალოდ წვის კამერაში მიწოდების სისტემა მოემსახურება. ძრავის სიმძლავრე 300 ცხენის ძალა (მეტი რეგლამენტით დაუშვებელია), მაბრუნი მომენტი კი 350 ნიუტონმეტრი იქნება. ძრავს სეკვენტალური გადაცემათა კოლოფი დაუკავშირდება, რომლის გავლითაც, ტრანსმისია მაბრუნ მომენტს ოთხივე წამყვან ბორბალს გადაუნაწილდება. ავტომობილის მინიმალური წონა (უფრო ნაკლები რეგლამენტით დაუშვებელია) კი 1 200 კილოგრამი იქნება.

No comments:

Post a Comment