9 მაისი - ესპანეთის დიდი პრიზი
ბარსელონა, ცირკვირ დე კატალუნია. 4.655 კმ, 66 წრე, 307.104 კმ. ბატონი. ამ ტრასაზე ჩემპიონატის მონაწილენი ყველაზე მეტ მანძილს გადიან, რადგან მასზე სეზონისწინა ტესტები ტარდება. ესპანეთი ერთადერთი ქვეყანაა, რომელიც ორ რბოლას მასპინძლობს.
16 მაისი - მონაკოს დიდი პრიზი
მონტე კარლო. 3.340 კმ, 78 წრე, 260.520 კმ. ბატონი. ლეგენდარული ტრასა, რომელიც ქალაქ-სახელმწიფოს ქუჩებში გადის. გზის სივიწროვის გამო, მასზე გასწრება უკიდურესადაა გართულებული. ეს კი კვალიფიკაციის შედეგებს უდიდეს მნიშვნელობას ანიჭებს.
30 მაისი - თურქეთის დიდი პრიზი
სტამბული. ისტანბულ პარკი. 5.338 კმ, 58 წრე, 309.396 კმ. ბატონი. კალენდარში სულ სამი ისეთი ტრასაა, რომელზეც პილოტებს რბოლა საათის ისრის მოძრაობის საწინააღმდეგოდ უწევთ და ერთ-ერთი მათგანი ისტანბულ პარკია (დანარჩენია ბრაზილიის ინტერლაგუში და სინგაპური). ეს ტრასა სტამბულის აზიურ ნაწილში მდებარეობს და ის სწრაფი მოსახვევებით, სპა ფრანკორშანის ტრასას ჰგავს.
13 ივნისი - კანადის დიდი პრიზი
მონრეალი, ჟილ ვილნევის სახელობის ტრასა. 4.361 კმ, 70 წრე, 305.270 კმ. შარშან ეს რბოლა არ ჩატარებულა. ავტოდრომი მდინარე წმინდა ლავრენტის შუაში მდებარე ხელნაკეთ კუნძულ ნოტრ დამზე მდებარეობს. ეს კუნძული 1976 წელს, დიდი საერთაშორისო გამოფენა ”ექსპოსთვის” შეიქმნა და იქაურ ტრეკზე პირველი რბოლა 1978 წელს ჩატარდა.
27 ივნისი - ევროპის დიდი პრიზი
ვალენსია. 5.419 კმ, 57 წრე, 308.883 კმ. რუბენს ბარიკელო (ბრაზილია),”ბრაუნ GP”. პირველად ეს ტრასა ჩემპიონატის კალენდარში 2008 წელს გაჩნდა და მისით ყველა უკმაყოფილო დარჩა. ეს ევროპაში მეორე საქალაქო ტრასაა (კალენდარში არსებულებს შორის).
No comments:
Post a Comment