ფორმულა 1-ის სიახლეები ნახეთ საიტ ავტო პანორამა/ავტო მოტორზე

ფორმულა 1-ის სიახლეები ნახეთ საიტ ავტო პანორამა/ავტო მოტორზე
ფორმულა 1-ის სიახლეები ნახეთ საიტ ავტო პანორამა/ავტო მოტორზე

Thursday, March 18, 2010

”ფერარი” F10-ის მოდერნიზაციას შეუდგა

17 მარტი

იტალიურ ჟურნალ ”ავტოსპრინტის” ინფორმაციით, ”ფერარი” ჯერ კიდევ სეზონის დაწყებამდე შეუდგა თავისი მანქანის, F10-ის მოდრნიზებას. ჯერ კიდევ გასული სეზონის მიწურულს, იტალიურმა გუნდმა ”ტოიოტადან” გამოთვლითი ჰიდროდინამიკის ცნობილი სპეციალისტი ჯუზეპე აზოლინი გადაიბირა, რომელსაც უკანა დიფუზორის ახალი კონსტრუქციის შემუშავება დაევალა.

”ავტოსპრინტის” ვარაუდით, აზოლინი იმ სქემაზე მუშაობს, რომელიც მან ჯერ კიდევ იაპონურ გუნდში ყოფნისას შეიმუშავა. ეს სქემა ”ტოიოტას” შექმნილი ჰქონდა და ის გუნდთან და მის მთელ ეკიპირებასთან ერთად, სერბულ საჯინიბო ”სტეფან GP-ს” მიჰყიდა.

დიფუზორის გარდა, სკუდერიაში ძრავის გაგრილების სისტემის ეფექტურობის გაუმჯობესებაზეც მუშაობენ. აღნიშნული სისტემის არასათანადო ეფექტურობის გამო, გუნდს ბაჰრეინის რბოლის წინ, ორივე მანქანაზე ძრავის შეცვლა მოუწია. მაგრამ როგორც ჩანს, პრობლემები ამით არ ამოწურულა, რადგან რბოლის მეორე ნახევარში, იმის გამო, რომ მისი მანქანის ძრავმა გადახურებისადმი მიდრეკილება გამოავლინა, ბრაზილიელ ფელიპე მასას ძრავის მუშაობის რეჟიმების ცვლა უწევდა.

საბოლოოდ, ყველაფერი მარანელოელებისათვის იდეალურად დასრულდა - გუნდმა სეზონი დუბლით დაიწყო, მაგრამ აღნიშნულ პრობლემას სასწრაფოდ გამოსწორება სჭირდება, რადგან შემდგომი რბოლების უმეტესობა ცხელჰავიან ქვეყნებში ტარდბა.

”ძრავის გაგრილების სისტემის ეფექტურობა მანქანის აეროდინამიკაზეა დამოკიდებული. ამიტომ, მის აეროდინამიკაში გარკვეული კორექტივები სასწრაფოდაა შესატანი, რათა მსგავსი პრობლემური სიტუაციები შემდგომ რბოლებშიც არ შეგვექმნას”, - ამბობს ”ფერარის” შეფი სტეფანო დომენიკალი.

No comments:

Post a Comment