ისპანია
კარუნ ჩანდჰოკი (ინდოეთი)
ბრუნო სენა (ბრაზილია)
ის ფაქტიც კი, რომ ესპანური გუნდი ბაჰრეინში გამოვა, მისთვის დიდი მიღწევაა, რადგან ჩემპიონატის დაწყებამდე ორი კვირით ადრეც კი, მისი ბედი ჯერაც გაურკვეველი იყო. ბრუნო სენამ კი განაცხადა, ჩვენ ტესტებს ბაჰრეინიდან ვიწყებთო. ასე რომ, გამოკვეთილი აუტსაიდერი ალბათ ”ისპანია” იქნება. თუმცა, ვინ იცის, სეზონის მსვლელობისას ის როგორ განვითარდება...
BMW ზაუბერი
პედრო დე ლა როსა (ესპანეთი)
კამუი კობაიაში (იაპონია)
შვეიცარული გუნდის მანქანა ჯერ კიდევ მანამ შეიქმნა, სანამ ”ბეემვე” ფ1-დან წასვლას გადაწყვეტდა. ესეც რომ არა, ტესტებზე ბოლიდი საკმაოდ კონკურენტუნარიანი ჩანდა. ასე რომ, სიურპრიზებს მისგანაც ნუ გამოვრიცხავთ. რაც შეეხებათ პილოტებს, დე ლა როსა ძალიან გამოცდილია, თუმცა ბოლო წლებში, რბოლებში მონაწილეობის გამოცდილება არ ჰქონდა. კობაიაშის კი, თუ მანქანა ამის საშუალებას მისცემს, ბევრის გაოცება ხელეწიფება.
ვირჯინი
ტიმო გლოკი (გერმანია)
ლუკას დი გრასი (ბრაზილია)
ინგლისურ გუნდს დღევანდელ ფ1-ში ყველაზე მცირე ბიუჯეტი აქვს. მისი მანქანა კი ყოველგვარი აეროდინამიკური ტესტების გარეშე, მხოლოდ კომპიუტერის მეშვეობით შეიქმნა. ”ლოტუსივით”, ”ვირჯინიც” ტოპ გუნდებს ხუთი წამით ჩამორჩებოდა. ამასთან, ტესტების დროს ხშირად ზიანდებოდა ჰიდრავლიკა. მაგრამ მანქანის მთავარი შემოქმედი ნიკ უირტი აცხადებს, რომ ლამის ყოველი ეტაპისთვის, ის კონსტრუქციაში სიახლეებს შეიტანს. ასე რომ, ”ვირჯინის” სწრაფი განვითარება ნუ გაგაკვირვებთ. თუმცა, მისთვის ყველაზე დიდი მიღწევა მაინც მხოლოდ ახალბედებს შორის საუკეთესოს სახელის მოხვეჭა იქნება.
No comments:
Post a Comment