ფორს ინდია
ადრიან სუტლი (გერმანია)
ვიტანტონიო ლიუცი (იტალია)
ინდური გუნდი შარშანდელი სეზონის აღმოჩენაა. ერთი პოული, სამი კვარცხლბეკი და ერთიც რბოლის უსწრაფესი წრე, ”ფორს ინდიას” სოლიდურ პოტენციალზე მეტყველებს. თანაც, მის აქტივში ”მერსედესის” ძრავია, გუნდს კი ტექნიკური თანამშრომლობა აქვს ”მაკლარენთან”. ლიუციმ და სუტილმა შარშან დაამტკიცეს, რომ სწრაფები არიან. ტესტებზე კი მანქანა კარგად გამოიყურებოდა. ასე რომ, ახალი სიურპრიზი არ გამოვრიცხოთ...
ტორო როსო
სებასტიან ბუემი (შვეიცარია)
ხაიმე ალგერსუარი (ესპანეთი)
მიუხედავად იმისა, რომ შარშან იტალიური გუნდი ”ნათესავი” ”რედ ბულის” ტექნიკით ასპარეზობდა, მაინც ძალიან გაუჭირდა. ახლა ”ტორო როსომ” თავად შექმნა მანქანა, რომელსაც ისევ ”ფერარის” ძრავი აქვს. ბუემისა და ალგერსუარის სახით, მას ორი ამბიციური პილოტი ჰყავს. ამასთან, მისი მანქანა ტესტებზე კარგად გამოიყურებოდა. იქნებ, სიურპრიზების მხრივ, ახლა სწორედ ”ტორო როსოს” ჯერია?
ლოტუსი
იარნო ტრული (იტალია)
ჰეიკი კოვალაინენი (ფინეთი)
ორი გამოცდილი პილოტი ახალბედა გუნდში, რომელსაც მხოლოდ სახელი აქვს ლეგენდარული კოლინ ჩემპმენის გუნდისა. ახლა ის მალაიზიელთა ხელშია და ფულიც არ მოაკლდება. მიზანი კი მოკრძალებულია - ”ლოტუსს” ახალბედებს შორის საუკეთესოს სახელის მოხვეჭა სურს. არადა, ბარსელონას ტესტების დროს, ”ლოტუსის” პილოტები ჰამილტონის აბსოლუტურად საუკეთესო დროს ხუთი წამით ჩამორჩებოდნენ. გუნდს ტექნიკურ დირექტორ მაიკ გასკოინის იმედიც უნდა ჰქონდეს, რომელსაც უზარმაზარი გამოცდილება და ცოდნა აქვს.
No comments:
Post a Comment