11 ივლისი - ბრიტანეთის დიდი პრიზი
სილვერსტოუნი. 5.901 კმ, 52 წრე, 306.747 კმ. ფეტელი. ეს ის ტრასაა, რომელმაც 1950 წელს, მსოფლიო ჩემპიონატის პირველი სეზონის პირველ რბოლას უმასპინძლა. ეს ფ1-ში ერთ-ერთი ყველაზე გრძელი ტრასა იყო და ახალი სეზონის წინ, კიდევ უფრო დაგრძელდა. რბოლა საფეხბურთო მსოფლიო ჩემპიონატის ფინალს ემთხვევა.
25 ივლისი - გერმანიის დიდი პრიზი
ჰოკენჰაიმი. 4.574 კმ, 67 წრე, 306.458 კმ. მარკ უებერი (ავსტრალია), ”რედ ბული”. ეს ტრასა გერმანულ ნურბურგრინგთან ერთად, წელიწადში ერთხელ მასპინძლობს ფ1-ის ქარავანს.
1 აგვისტო - უნგრეთის დიდი პრიზი
ბუდაპეშტი, ჰუნგარორინგი. 4.381 კმ, 70 წრე, 306.630 კმ. ლუის ჰამილტონი (ბრიტანეთი). ”მაკლარენი”. პირველი რბოლა სოციალისტური ბანაკის რკინის ფარდის იქით. აღმოსავლეთ ევროპაში ის კვლავაც ერთადერთია. ტრასა ნელია და მასზე გასწრება დიდ სირთულეს წარმოადგენს.
29 აგვისტო - ბელგიის დიდი პრიზი
სპა ფრანკორშანი. 7.004 კმ, 44 წრე, 308.052 კმ. კიმი რაიკონენი (ფინეთი), ”ფერარი”. კლასიკური ტრასა, ყველაზე გრძელი ჩემპიონატში და მეორე უსწრაფესი. თუმცაღა, მას ყოველთვის ცოტა მაყურებელი ესწრება და ამიტომ, მის მფლობელებს ფინანსური პრობლემებიც აქვთ. აქაური ამინდის წინასწარმეტყველება ყოველთვის რთულია. განსაკუთრებით ცნობილია მისი მოსახვევი ”ო რუჟი” (წითელი წყალი), რომლის გავლაც პილოტებისგან დიდ ოსტატობას მოითხოვს.
12 სექტემბერი - იტალიის დიდი პრიზი
მონცა. 5.793 კმ, 53 წრე, 306.720 კმ. ბარიკელო. ყველაზე ძველი და უსწრაფესი ტრასა ფ1-ში. ის მილანის ჩრდილო აღმოსავლეთით, პატარა ქალაქ მონცას სამეფო პარკში მდებარეობს. მასზე მანქანების სიჩქარე ხშირად 360 კმ/სთ-ს, საშუალო სიჩქარე კი 240 კმ/სთ-ს აღწევს.
No comments:
Post a Comment