ფორმულა 1-ის სიახლეები ნახეთ საიტ ავტო პანორამა/ავტო მოტორზე

ფორმულა 1-ის სიახლეები ნახეთ საიტ ავტო პანორამა/ავტო მოტორზე
ფორმულა 1-ის სიახლეები ნახეთ საიტ ავტო პანორამა/ავტო მოტორზე

Wednesday, March 17, 2010

კარლოს საინსი: ჩემი ჩემი მომავალი ”ფოლკსვაგენზეა” დამოკიდებული

17 მარტი

კარლოს საინსი მსოფლიო რალის ყველა დროის ერთ-ერთი ყველაზე გამორჩეული ფიგურაა. ის ორჯერ (1990 და 1992 - ორივე ”ტოიოტასთან” ერთად) იყო მსოფლიო ჩემპიონი, ოთხჯერ ვიცე ჩემპიონი გახდა, წელს კი დაკარის რალი მოიგო. გარდა ამისა, ის ერთადერთი არასკანდინავიელი მრბოლია, ვინც ვისაც ფინეთის 1000 ტბის რალი აქვს მოგებული, შვედეთის რალიზე კი ოთხჯერ მეორე ადგილი დაიკავა (არასკანდინავიელებს არც შვედეთის რალი მოუგიათ). საინსმა 1997 წელს ჩემპიონთა რალი მოიგო, 1990 წელს კი აზია-წყნარი ოკეანის რეგიონის ჩემპიონი გახდა.

რალის მსოფლიო ჩემპიონატებზე მან ყველაზე მეტ (196) რბოლაში მიიღო მონაწილეობა, ყველაზე მეტი ქულა დააგროვა (1242) და ყველაზე მეტჯერ (97) ავიდა კვარცხლბეკზე. მას რალის მსოფლიო ჩემპიონტებზე სულ 26 რბოლა აქვს მოგებული. პირველი გამარჯვება 1990 წელს, აკროპოლისის რალიზე მოიპოვა, ბოლო კი - 2004 წელს, არგენტინის რალიზე.

კომპანია ”რედ ბულის” (დაკარის რალიზე ”რედ ბული” ”ფოლკსვაგენის” გუნდის, მათ შორის, საინსის ტიტულოვანი სპონსორი იყო) დახმარებით, რალის ესპანელი ლეგენდისთვის კითხვების დასმის საშუალება მოგვეცა:

დაკარის 2010 წლის რბოლის მოგების შემდეგ, გაქვთ, თუ არა იმის მოტივაცია, რომ2011 წლის დაკარის რბოლაშიც მიიღოთ მონაწილეობა?

დღეისათვის არ ვიცი, აპირების თუ არა ჩვენი გუნდი (ფოლკსვაგენი) 2011 წელს ასპარეზობას. აჟამად ASO-ს (ამორი სპორტ ორგანისატიონ - სამოყვარული სპორტის ორგანიზაცია - დაკარისა და ტურ დე ფრანსის ორგანიზატორი) გადაწყვეტილებას ველოდებით. გასარკვევია, სად ჩატარდება რბოლა და მერე გუნდი გადაწყვეტს, მიიღებს თუ არა მასში მონაწილეობას. მე კი გუნდს ველოდები და აჩქარებას არ ვაპირებ. და თუ გადავწყვეტ, რომ დაკარზე კვლავაც გამოვიდე, ასე მხოლოდ იმის გამო მოვიქცევი, რომ მოტივაცია მაქვს.

რალის სხვა კლასის რბოლებში გამოსვლას ხომ არ გეგმავთ?

ესეც დაკარის ორგანიზატორთა გადაწყვეტილებაზეა დამოკიდებული. როცა ამის დრო მოვა, გუნდი გადაწყვეტს, როგორ მოვიქცეთ.

თუ რალი არა, სხვა ტიპის რბოლებში ხომ არ ისურვებდით გამოსვლას?

ამ ეტაპზე ასეთი გადაწყვეტილებისთვის მზად არ ვარ. არც ვიცი, საერთოდ ვაპირებ თუ არა რბოლებში მონაწილეობას. და ესეც მხოლოდ დაკარის ორგანიზატორებზეა დამოკიდებული.

რალის მსოფლიო ჩემპიონატზე ასპარეზობა უფრო ძნელია, თუ დაკარზე?

ვფიქრობ, ისინი განსხვავდბეიან. საერთოდ, მათი შედარება ძნელია, თუმცა იმის დანამდვილებით თქმა შემიძლია, რომ ორივეს თავისებური სირთულეები აქვს.

საჰარას უდაბნოში რბოლა უფრო ძნელია, თუ სამხრეთ ამერიკაში?

მინდა ვთქვა, რომ ორივე ერთმანეთს ძალიან ჰგავს. ატაკამას უდაბნოში რბოლა სამხრეთამერიკულ დაკარს ძლიერ ართულებს. შეადარეთ რბოლიდან გამოთიშული ეკიპაჟების პროცენტული რაოდენობა და დარწმუნდებით, რომ მათ შორის განსხვავება თითქმის არაა. ამიტომ, შემიძლია ვთქვა, რომ ორივე მხარეში რბოლა სირთულით თითქმის ერთნაირია.

რალის მრბოლებიდან ვინაა თქვენი კერპი?

როცა ახალგაზრდა ვიყავი, ძალიან მომწონდა სტიგ ბლომქვისტი (შვედი მრბოლი 1984 წელს რალის მსოფლიო ჩემპიონი გახდა). მე მქონდა მასთან შეხვედრის და მასთან ერთად ასპარეზობის პატივი და ეს შესანიშნავი მომენტი იყო.

გაქვთ განსაკუთრებული მიზნები, რომლებისთვისაც ჯერ არ მიგიღწევიათ და რომელთა მიღწევასაც ისურვებდით?

რეალურად არაფერი, მაგრამ მიმაჩნია, რომ ძალიან კარგია, როდესაც ცხოვრებაში რაღაც მიზნები გაქვს. მე რაც შემეხება, არ ვიცი, რას მოვიმოქმედებ შემდეგში.

დაკარზე გამარჯვების შემდეგ, საკუთარ თავს რა კითხვას დაუსვამდით?

ვფიქრობ, ის კითხვები უკვე დამისვით, რასაც საკუთარ თავს ვკითხავდი. ძალიან ვწუხვარ, ზოგიერთ მათგანზე გარკვეული პასუხი ვერ გაგეცით, მაგრამ ეს ჩემზე არ არის დამოკიდბეული, რადგან ამ ეტაპზე, მხოლოდ ”ფოლკსვაგენის” გადაწყვეტილების მოლოდინში ვარ.

No comments:

Post a Comment