ფორმულა 1-ის სიახლეები ნახეთ საიტ ავტო პანორამა/ავტო მოტორზე

ფორმულა 1-ის სიახლეები ნახეთ საიტ ავტო პანორამა/ავტო მოტორზე
ფორმულა 1-ის სიახლეები ნახეთ საიტ ავტო პანორამა/ავტო მოტორზე

Saturday, October 31, 2009

”რედ ბულში” ”მაკლარენის” სიჩქარე უკვირთ

Red Bull

31 ოქტომბერი

სურათზე მარცხნიდან: ფეტელი, ჰამილტონი და უებერი

....................................................................................................

აბუ დაბიში ”მაკლარენი” ჯერჯერობით ყველაზე სწრაფია და მიუხედავად იმისა, რომ სამივე თავისუფალ პრაქტიკაზე ცხრილის სათავეში ამ გუნდის პილოტები ექცეოდნენ, ”რედ ბულში” მაინც გაოცებულნი არიან სეზონის მიწურულს მეტოქეთა ასეთი გამოცოცხლებით. ხუმრობა ხომ არ არის - ჰამილტონმა მეორეზე გასულ ფეტელს 0.6 წამზე მეტით აჯობა.

”ჰამილტონის წონით გაოცებულნი ვართ. ის ჯერჯერობით, ყველაზე სწრაფი იყო. მათ შორის, კვალიფიკაციის პირველ ორ ნაწილშიც. საინტერესოა, რა ტაქტიკით აპირებს გამოსვლას. ჩვენი მანქანა აქ კარგ შთაბეჭდილებას ტოვებს. მისგან მაქსიმუმი გამოვწურეთ. მაგრამ მას კერს-ი არ აქვს და ვფიქრობ, ”მაკლარენის” უპირატესობაც ესაა. და მაინც, ჩემი სიჩქარით კმაყოფილი ვარ და ვფიქრობ, საინტერესო რბოლა გველის”, - განაცხადა ფეტელმა.

”ეჭვიც არაა - ”მაკლარენი” ძალიან სწრაფია. თუმცა მე მაინც გაოცებული ვარ ჰამილტონის შედეგით. დღევანდელი კვალიფიკაციის შედეგები სეზონის მეორე ნაწილში ძალთა განლაგებას ასახავს. ჩვენმა გუნდმა შესანიშნავად იმუშავა. მე ჩემი შედეგით კმაყოფილი ვარ და იმედი მაქვს, რომ სეზონის ბოლო რბოლას ღირსეულად ჩავატარებთ”, - განაცხადა უებერმა.

მიუხედავად იმის, რომ ტრასა ორ გრძელ სწორ მონაკვეთს შეიცავს, ავსტრალიელი პილოტი მაინც ფიქრობს, რომ მასზე გასწრება მაინც ძნელი იქნება. ”აქაური რბოლა უდაოდ უფრო საინტერესო იქნება, ვიდრე ბარსელონაში, მაგრამ ეს ინტერლაგოსი მაინც არაა”, - დასძენს უებერი.

No comments:

Post a Comment