ფორმულა 1-ის სიახლეები ნახეთ საიტ ავტო პანორამა/ავტო მოტორზე

ფორმულა 1-ის სიახლეები ნახეთ საიტ ავტო პანორამა/ავტო მოტორზე
ფორმულა 1-ის სიახლეები ნახეთ საიტ ავტო პანორამა/ავტო მოტორზე

Friday, September 4, 2009

”ტოიოტა” ფორმულა 1-ის დატოვებას არ აპირებს

Toyota F1 (AUTOSPORT)

4 სექტემბერი

”ტოიოტა F1-ის” ხელმძღვანელობამ გამოაცხადა, რომ იაპონური კომპანია მსოფლიო ჩემპიონატიდან გასვლას არ აპირებს, მაგრამ უკვე გადაწყვეტილია, რომ გუნდს დაფინანსება მნიშვნელოვნად შეუმცირდება. კიოლნში (გერმანია) ბაზირებული საჯინიბო დამტკიცებულ ბიუჯეტს ტოკიოდან საკმაოდ გვიან - 15 ნოემბერს მიიღებს, ამ დაგვიანებამ კი დასაბამი დაუდო ჭორებს იმის თაობაზე, რომ ფ1-ის კიდევ ერთი საქარხნო გუნდი დატოვებს.

ინგლისურმა ჟურნალმა ”ავტოსაპორტმა” იაპონური კომპანიის წყაროებისგან მოიპოვა ინფორმაცია, რომლის მიხედვითაც ირკვევა, რომ ”ტოიოტა” თავის გუნდს დაფინანსებას 40 პროცენტით შეუმცირებს. ეს კი იმას ნიშნავს, რომ ”ტოიოტა F1-ის” ბიუჯეტი დაახლოებით მესამედით შემცირდბა.

იმ ფაქტის გამო, რომ მოთხოვნილი ბიუჯეტი სეზონის დასრულებამდე არ დაუმტკიცდება, ”ტოიოტა F1” თავის პილოტებთან კონტრაქტების გაგრძელებას ვერ ახერხებს და მათ გარკვეულ პასუხსაც ვერაფერზე აძლევს. სამაგიეროდ, ახლავე ცნობილია, რომ იმ პერსონალს, რომელსაც გუნდის დატოვება მოუწევს, ”ტოიოტა” სხვა პროექტში დაასაქმებს. ამ პროექტთაგან ყველაზე მნიშვნელოვანი ლე მანის ლეგენდარული 24-საათიანი რბოლაა, რომელზეც იაპონური კომპანიის სარბოლი მანქანები ალბათ ორი წლის შემდეგ გამოჩნდებიან.

”ტოკიოდან მივიღეთ შეტყობინება, რომ ”ტოიოტა” ფ1-ში რჩება, მაგრამ ბიუჯეტის დიდი შემცირება გარდაუვალია”, - ამბობს ”ავტოსპორტის” იაპონელი ინფორმტორი.

ამ სეზონის დასაწყისში, ”ტოიოტა” თავისი გუნდისგან გამარჯვების მოპოვებას მოითხოვდა. ეს გუნდს ფ1-ში დარჩენის გარანტიას აძლევდა. მიზანი ჯერჯერობით მიუღწეველია, მაგრამ სპორტში ”ტოიოტას” დარჩენა პირველ გამარჯვებაზე დამოკიდებული აღარაა, რადგან იაპონურმა კომპანიამ თანხმობის ახალ ხელშეკრულებას მოაწერა ხელი და ამით, ფ1-ში მინიმუმ სამი წლით დარჩენის ვალდებულება აიღო.

”ჩვენთვის ახლა ყველაზე მნიშვნელოვანი ფ1-ის საერთო დონის ამაღლებაა. სპაზე დავამტკიცეთ, რომ ძალიან კონკურენტუნარიანი ავტომობილი გვაქვს. ეს განსაკუთრებით საშუალო და სწრაფ ტრასებზე იგრძნობა. დარჩენილი რბოლებიდან ჩვენს მანქანას ყველაზე მეტად სუზუკა შეეფერება, რომელსაც დაახლოებით ისეთი პარამეტრები აქვს, როგორიც სპას. სინგაპურისთვის კი მანქანისთვის მნიშვნლოვან სიახლეებს ვამზადებთ. ასე რომ, ნუ გაგიკვირდებათ, თუ მომდევნო ეტაპებზე კიდევ უფრო უკეთესი შედეგები გვექნება”, - ამბობს ”ტოიოტა F1-ის” პრეზიდენტი ჯონ ჰაუეტი, ვინც არ მალავს, რომ მისი გუნდი განსაკუთრებული მონდომებით იაპონიის დიდი პრიზისთვის ემზადება და იქ გამარჯვებასაც კი აპირებს.

No comments:

Post a Comment