”ბრიჯსტოუნი” მონცაზე სიურპრიზებს მოელის
Bridgestone expects Monza surprises
8 სექტემბერი
ფორმულა ერთში საბურავების ერთადერთი მიმწოდებელი, იაპონური კომპანია ”ბრიჯსტოუნი” ვარაუდობს, რომ ისევე როგორც სპა ფრანკორშანზე, მონცაზეც გადამწყვეტი ფაქტორი ორი განსხვავებული შემადგენლობის საბურავების ოპტიმალურად გამოყენება იქნება.
ბელგიაში რამდენიმე გუნდს გაუჭირდა მანქანების ისე მომართვა, რომ მათ ”მედიუმ” და ”სოფტ” საბურავებით ერთნაირად კარგად ემუშავათ. აღნიშნულ ამოცანას ყველაზე უკეთ ”ფერარი” და ”ფორს ინდია” გაუმკლავდნენ, რომლებმაც კიმი რაიკონენსა და ჯანკარლო ფიზიკელას მანქანები ოპტიმალურად დაურეგულირეს.
”ბრიჯსტოუნის” მოტორსპორტის განყოფილების დირექტორი ჰიროჰიდე ჰამაშიმა ამბობს, რომ მისი კომპანია იტალიაშიც გუნდებს ზუსტად იგივე შემადგენლობის საბურავებით მოამარაგებს, რაც საინტერესო რბოლის წინაპირობა უნდა გახდეს.
”როგორც სპაში ვნახეთ, მედიუმ და სოფტ საბურავების კომბინციას საინტერესო შედეგები მოაქვს. მედიუმ კამპაუნდი ყველაზე რბილია იმ საბურავებს შორის, რომლებიც მაღალი ტემპერატურისას რბოლისთვისაა განკუთვნილი. სოფტი კი ყველაზე მყარია იმ საბურავებს შორის, რომლებსაც ჰაერის დაბალი ტემპერატურისას ვიყენებთ. ამ ტიპის საბურავები შემადგენლობით განსხვავებულია, მაგრამ მათი მახასიათებლები ზოგიერთი პარამეტრით ერთმანეთთან ძალიან ახლოსაა. სპაზე გამოჩნდა, რომ ეს საბურავები ყველა მანქანას ერთნირად არ მიესადაგება. მნიშვნელობა აქვს პილოტის მართვის სტილს და იმას, თუ როგორაა მომართული მანქანა. ჰოდა, მონცაზეც შესაძლოა რბოლა იმავე სცენარით წარიმართოს, როგორც სპაზე. ისიც უნდა ითქვა, რომ მონცას ტრასა უფრო რთულია და აქ საბურავებს დიდი მნიშვნელობა აქვს”, - ამბობს ჰამაშიმა.
სპაზე პილოტებს ძალიან გაუჭირდათ საბურავების შესაბამისად სარბოლი სტრატეგიის შემუშავება. ზოგიერთისთვის თუ სოფტი კვალიფიკაციაზე კარგად მუშაობდა, რბოლაზე უფრო მოსახერხებელი მედიუმი ხდბოდა და პირიქით. მოკლედ, ბელგიაში ბევრი რამ საბურავების ლატარეამ განსაზღვრა. იაპონური კომპანიის ხელმძღვანელობა კი მონცაზეც დაახლოებით იმავე სცენარს გვპირდება...
No comments:
Post a Comment